۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
"دو نوازی سازها" در دو اپیزود

نمایش "دوئت" با طراحی و کارگردانی محمدجواد سجادی تا ۱۸ اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایمنا، محمدجواد سجادی که به تازگی اجرای نمایش "هیچ کس رو محکم بغل نکن" را در تالار هنر به پایان رسانده، این بار با "دوئت" به صحنۀ تماشاخانۀ اصفهان بازگشته است. "دوئت" در اصطلاح موسیقی به دونوازی سازها گفته می شود و اجرای این نمایش در دو اپیزود علت انتخاب نام "دوئت" برای آن بوده است.

طراح و کارگردان "دوئت" دربارۀ جزییات این نمایش به خبرنگار ایمنا می گوید: "دوئت" متشکل از دو اپیزود جداگانه و مونولوگ است که توسط دو بازیگر اجرا می شود. در اپیزود نخست، نمایش "زندگی من و موریس" اجرا می‌شود که متن آن توسط فاطمه کاظمی نوشته شده و سال گذشته در جشنوارۀ تئاتر فجر حضور داشت. این نمایش، موفق به کسب مقام نخست بازیگری از جشنوارۀ بازیگری "سه نقطه" تهران نیز شد. اپیزود دوم "دوئت" اجرای نمایش "افسانۀ ماده ببر" است که "داریو فو" نویسندگی آن را برعهده داشته و موضوع هر دو نمایش حول محور جنگ است. در نمایش "من و موریس" که فاطمه کاظمی تنها بازیگر آن است به تبعات جنگ اشاره می شود و "افسانۀ ماده ببر" که با بازی عرفان آیتی روی صحنه می‌رود، مربوط به فضای جنگ جهانی دوم است.

نام دیگر عوامل این نمایش عبارت است از: احمد شکرانه تهیه کننده، ابوالفضل صفوی دستیار اول کارگردان، وحید افشار دستیار دوم کارگردان، راضیه فاضلی مدیر تولید و برنامه ریز، مریم سجادی و زهرا قدوسی عکاس، متین برخوردار مدیر صحنه، دریا خلیلی صدا، رکسانا جعفری گریم و سمانه قاسمی روابط عمومی.

علاقمندان برای دیدن "دوئت" می‌توانند با خرید بلیت از سایت تیوال، تا ۱۸ اسفندماه هر شب رأس ساعت ۱۸ به سالن تماشاخانۀ اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.

کد خبر 338002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.