آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر روستایی در خوانسار

خوانسار- بخشدار مرکزی خوانسار گفت: ۱۸ هزار متر مربع آسفالت‌ روستاهای شهرستان از محل فروش نفت و گاز اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حسین رضا قلیان امروز( چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جمعیت ۱۸ روستای شهرستان بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۲۳ نفر است، اظهار کرد: ۹۰ درصد روستاهای شهرستان خوانسار از نعمت  آب، برق، گاز و آسفالت معابر برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در سال جاری از یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی پیش بینی شده، ۷۰ درصد آن تاکنون تخصیص یافته که این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

بخشدار مرکزی خوانسار تصریح کرد: در ۱۱ ماه سال جاری ۱۱ پروژه در روستاهای شهرستان خوانسار با اعتبار سه میلیارد و  ۶۸۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، تملک دارایی و دهیاری‌ها اجرا شد.

وی افزود: این پروژه‌ها که شامل آسفالت‌ و زیرسازی راه‌های روستایی بوده در روستای قودجان با اعتبار چهار میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اجرا شده است.

قلیان ادامه داد: آسفالت و زیرسازی معابر روستای تجره با یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال اعتبار و  آسفالت و زیرسازی معابر روستای رحمت آباد با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: در روستای ارجنک حدود ۵۵۰ میلیون تومان و در روستای ویست ۸۳۱ میلیون تومان  اعتبار صرف آسفالت معابر روستایی شده است.

بخشدار مرکزی خوانسار ادامه داد: در روستای کهرت ۴۲ میلیون تومان  و در روستای دوشخراط ۱۷۵ میلیون تومان اعتبار برای آسفالت‌ معابر هزینه شده است.

وی ادامه داد: در روستای خم ‌پیچ ۴۰۰ میلیون تومان، روستای تیدجان ۱۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، روستای مهرآباد ۱۸۵ میلیون تومان اعتبار صرف آسفالت و زیرسازی معابر روستایی شده است.

بخشدار مرکزی خوانسار اظهار کرد: ۱۸ هزار متر مربع آسفالت‌ روستاهای شهرستان از محل فروش نفت و گاز اجرا شده است.

رضاقلیان ادامه داد: ۷۵ درصد نقشه طرح هادی روستاهای شهرستان خوانسار طراحی و تهیه شده است که از سوی بنیاد مسکن اجرا می‌شود.

کد خبر 337929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.