همایش روز ایثار شهادت تیران و کرون برگزار می شود

تیران-مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تیران و کرون از برگزاری سومین همایش روز ایثار شهادت این شهرستان در روز پنجم اسفندماه خبرداد.

مهرداد حسن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اعلام اینکه روز پنجم اسفندماه روز ایثار و شهادت شهرستان نامگذاری شده افزود: در این روز برنامه های فرهنگی با هدف تبیین افتخارات مردم این منطقه در حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود که  سومین همایش روز ایثار و شهادت شهرستان تیران و کرون به همین مناسبت برگزار می شود.

وی ادامه داد: شب شعر ایثار و شهادت، مسابقه انشا و مقاله با موضوع شهید و شهادت و برپایی نمایشگاه دستاوردهای خانواده های شهدا و ایثارگران از جمله عناوین برنامه های روز ایثار و شهادت شهرستان تیران و کرون است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تیران و کرون تجلیل و دیدار و خاطره گویی خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقه فرهنگی و همایش پیاده روی خانوادگی، تجلیل از برگزیدگان جشنواره شعر ایثار و شهادت را از دیگر برنامه های این روز دانست و گفت: با توجه به گستردگی برنامه های روز ایثار شهادت، بخشی از برنامه ها در طول هفته آینده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: علاوه بر گرامیداشت روز ایثار و شهادت ویژه برنامه های مختلف فرهنگی در طول سال برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شهدا و تبیین وصیت نامه آن ها انجام می شود.

کد خبر 337911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.