نخستین اجلاس ملی «چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی» برگزار می‌شود

نخستین اجلاس ملی «چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور در سال ۱۳۹۶» سه شنبه -پانزدهم اسفندماه- در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این اجلاس به منظور ارج نهادن به تلاش های مدیران و کارآفرینان برتر کشور و حمایت از کارآفـرینی و نیز تشـویق واحدها و بنگاههای تجاری و اقتصادی در راستای تولید و ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت به مشـتریان برگـزار خواهـد شـد. همچنین شورای سیاستگذاری اجلاس در نظر دارد واحدهای صنعتی و خدماتی را در حوزه های مختلف ارزیابی کند و در صـورت تایید و کسـب امتیازات لازم از واحدهای برتر در قالب اهدای تندیس و تقدیرنامه "چهره های مـاندگار مـدیریت و کارآفـرینی سال ۱۳۹۶" تجلیل به عمل آورد.

کارآفرینی در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و غذا، بازرگانی، آموزش، فناوری اطلاعات، بهداشت و ایمنی، سلامت، زیباشناختی و مدیریت کسب و کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این همایش با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استانداری اصفهان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف اباد و جمعی از مراکز علمی استان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

در این برنامه پنج الگوی موفقیت مدیران در کشور ارایه و نشست حقوقی حمایت از کارآفرینان و تقدیر از برترین مدیران و کارافرینان کشور و اصفهان در سال ۱۳۹۶ نیز برگزار می شود.

سخنرانان این همایش شامل اساتید برجسته این حوزه با نام‌های کریم زارع، فاطمه داداشیان، علی دیواندری، سید مرتضی موسویان، مسعود اعتمادیان، داریوش فرهود، متین خبره، سپهر تاروردیان، ایرج سلطانی و میثم شکری ساز هستند.

کد خبر 337888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.