ورزش قهرمانی در دل ورزش همگانی نهفته است

رییس هیأت همگانی استان اصفهان گفت: برای توسعه ورزش قهرمانی در استان، باید به ورزش همگانی پرداخت و آموزش‌های مستمری در این زمینه برگزار کرد چرا که کیفیت، نتیجه آموزش‌های به روز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن آذرافروز ظهر امروز (یکشنبه) در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش همگانی استان اصفهان با اشاره به سوابق ورزشی و مسئولیتی خود، اظهار کرد: از اوایل سال ۶۲ وارد دانشکده افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران شدم. ورزش در ارتش جزء جدانشدنی کارهای روزمره هر نظامی است. در دانشکده افسری بیشتر رشته‌های ورزشی را به‌صورت اجباری و یا داوطلبانه آموزش دیده‌ام.

وی ادامه داد: همه برنامه‌های هیات بر مبنای برنامه‌های فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تنظیم می‌شود. به آموزش توجه ویژه‌ای داریم چون کیفیت ما نتیجه آموزش‌های مستمر و به روز است.

آذرافروز خاطرنشان کرد: امکاناتی که در ارتش اصفهان وجود دارد در مقایسه با استان‌های دیگر نمونه و بی‌نظیر است و توانایی این را دارم که این امکانات در اختیار عموم قرار دهم تا همه بتوانند به ورزش همگانی بپردازند.

رییس هیأت همگانی استان اصفهان تصریح کرد: به هیأت‌های شهرستانی توجه جدی خواهیم داشت و برای تحول این هیأت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی از فدراسیون و هیأت‌های همگانی سرچشمه می‌گیرد، افزود: تمامی کمیته‌های هیأت ورزش‌های همگانی استان را فعال می‌کنیم و تنها به دو، سه رشته اکتفا نمی‌کنیم. در حال حاضر نگاه مردم به هیأت ورزش‌های همگانی در برگزاری راهپیمایی‌ها و کوهپیمایی‌ها خلاصه می‌شود.

آذرافروز گفت: امیدوارم با کمک همه سازمان‌ها و نهادها هیأت ورزش‌های همگانی را توسعه دهیم و شاهد پیشرفت روز افزون فعالیت‌های این هیأت باشیم. همچنین از دل ورزش همگانی، ورزش‌های قهرمانی را نیز در سطح استان توسعه دهیم.

کد خبر 337697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.