محتوای تبلیغات تجاری شهر ارتباطی با شهرداری ندارد

محتوای منتشر شده در بیلبوردهای تبلیغاتی شهر با نظر مراجع قانونی مشخص شده در قانون تبلیغات منتشر می شود و ارتباطی با شهرداری ندارد.

به گزارش ایمنا، ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، در خصوص اعتراضات هواداران سپاهان به درج یک بیلبورد در شهر اصفهان گفت: این بیلبورد در فضای تبلیغات تجاری شهر منتشر شده که بهره برداری از آن در اختیار کانون های آگهی و تبلیغاتی است که با نظر مراجع قانونی مشخص شده در قوانین مربوط با تبلیغات محیطی فعالیت می کنند.

وی افزود: طرح تبلیغاتی مورد اشاره هواداران سپاهان، توسط یک شرکت برای نمایش فعالیت هایش درج شده و چه از نظر درج و چه از نظر امکان نظارتی، ارتباطی با شهرداری اصفهان ندارد.

حجتی با بیان این که دغدغه هواداران سپاهان قابل درک است، گفت: شرکت های تبلیغاتی بهتر است با درک صحیح از محیط تبلیغات و نیاز مخاطب نسبت به درج تبلیغ اقدام کنند.

وی به اهمیت و ارزش دو تیم اصفهانی لیگ برتر فوتبال و هواداران آن ها در اصفهان اشاره کرد و گفت: دو باشگاه اصفهانی، با تاریخچه پرافتخار از سرمایه های شهر محسوب می شوند و در دیدار اخیر شهردار اصفهان و مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، به افزایش همکاری های مشترک تاکید شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شاهد درخشش ذوب آهن به عنوان نماینده فوتبال اصفهان باشیم و سپاهان نیز با گذر از مشکلات، به جایگاه حقیقی و موردانتظار هواداران در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

کد خبر 337490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.