بازارچه فوق‌العاده "آسوده ماوی" برپا می شود

مدیر انجمن خیریه آسوده ماوی گفت: بازارچه فوق‌العاده خیریه "آسوده ماوی" ۲۹ بهمن ماه برپا می شود.

محمد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های خیریه آسوده مأوی اظهار کرد: در انجمن خیریه آسوده مأوی تعداد هزار و ۱۳۸ نفر پرونده دارند و ۸۰۰ نفر از این افراد به صورت مستمر خدمات دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی شامل ویزیت، دارو و کارهای آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن و خدماتتوانبخشی از قبیل کار درمانی، گفتار درمانی وآموزش و شناخت به افراد تحت پوشش این خیریه ارائه می شود، گفت: همچنین فراهم کردن وضعیت مسکن این توانخواهان و کمک به رهن و اجاره مسکن، ارائه وام به متقاضیان، تهیه لباس و ارزاق و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و سفرهای زیارتی از دیگر خدماتی است که به آن‌ها ارائه می شود.

مدیر انجمن خیریه آسوده مأوی ضمن تشریح کلاس‌های آموزشی انجمن برای توان خواهان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ کلاس آموزشی شامل تئاتر، بازیگری، کامپیوتر، سواد آموزی، مینا کاری، رمان و داستان نویسی و آوا درمانی و موارد دیگربرای این توان خوانان برگزار می شود.

وی درباره برپایی بازارچه فوق العاده توان خواهان آسوده مأوی، افزود: باید توجه داشت که پانزدهم هر ماه با همت بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان شهر اصفهان بازارچه ماهانه آسوده مأوی برگزار می شود و این بار بازارچه فوق العاده در ۲۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

یعقوبی افزود: علاوه بر تولیدات خیران فعال در این خیریه، محصولات تولید شده توسط توان‌خواهان نیز در این بازارچه به فروش می‌رسد.

کد خبر 337419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.