طوفان در راه است/بارش برف و باران در غرب و مرکز اصفهان

 رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش طوفان محلی با سرعت ۷۰ تا ۷۵ کیلومتر برای فردا و پس فردا در شهرستان های نایین، اردستان و نطنز پیش‌بینی می‌شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: از امروز سیستم ناپایدار جوی از سمت غرب وارد استان شده که در اکثر مناطق به صورت افزایش ابر خودنمایی می‌کند و احتمال بارش پراکنده این سامانه در غرب و شمال استان برای امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه فعال در استان اصفهان فردا در مناطق غرب، جنوب و جنوب غرب استان اصفهان بارش‌های خوبی را خواهد داشت، افزود: این بارش‌ها به صورت باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه برای فردا بعدازظهر نیز بارش باران در شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: چنانچه بارش باران در شهر اصفهان ادامه دار باشد این بارش به برف تبدیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه سامانه ناپایدار جوی که از غرب وارد استان شده است تا روز چهارشنبه بر روی استان اصفهان فعالیت خواهد داشت، اضافه کرد: این سیستم در مناطق شرقی به صورت وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود به گونه‌ای که احتمال وزش طوفان محلی با سرعت ۷۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت در مناطق شرق به ویژه نایین، اردستان و نطنز وجود دارد.

خدابخش در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی سه روز آینده نیز گفت: در این بازه زمانی به ویژه در مناطق غربی روند کاهشی دما را خواهیم داشت.

وی  با بیان اینکه فردا روند افزایش دما در استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: این در حالی است که از بعد از ظهر روز چهارشنه با خروج سامانه از استان اصفهان شاهد کاهش هشت درجه‌ای دما در استان خواهیم بود.

کد خبر 337156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.