مردم ایران همیشه در صحنه های انقلابی حضور دارند

دهاقان –نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز آمدند تا پرچمی که رهبر کبیر انقلاب آن را برافراشته است، در راه مبارزه با استکبار به اهتزاز در آورند، مردم ایران همیشه در صحنه های انقلابی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سمیه محمودی در آیین سخنرانی راهپیمایی۲۲بهمن، در دهاقان با بیان اینکه  امروز مردم نیاز به حمایت دارند، اظهار کرد: هر کسی که مسئولیتی دارد باید خدمت گزار مردم باشد.

وی گفت: برخی در داخل کشور حامی منافقین هستند و قصد تخریب مجلس، دولت و قوه قضاییه دارند، اما باید بدانند ارکان نظام تا حد توان خود به مردم خدمت خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مسئولان خوب حرف می زنند و شعار می دهند، گفت: امروز زمان شعار دادن نیست و دیگر نوبت عمل به گفتار است.

محمودی از مسئولان درخواست کرد: بازی های جناحی را کنار بگذارند و مردم را درگیر این بازی سیاسی نکنند،  چرا که عزت، شرافتمندی و آرامش خواسته مردم است.

وی با اشاره به حماسه آفرینی امروز مردم در راهپیمایی  22 بهمن اظهار کرد: مردم امروز آمدند تا پرچمی که رهبر کبیر انقلاب آن را برافراشته است، در راه مبارزه با استکبار به اهتزاز در آورند، مردم ایران همیشه در صحنه های انقلابی حضور دارند.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ۲۲بهمن را نماد اقتدار ملی دانست و خاطرنشان کرد: مردم با همه مشکلاتی که دارند به صحنه آمدند، اکنون نوبت مسئولان است تا پاسخ این حضور  را در عمل نشان دهند.

کد خبر 337100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.