عملیات اجرایی تقویت گاز رسانی در تیران و کرون آغاز شد

تیران-عملیات اجرایی تقویت گاز رسانی به منظور تامین نیاز گاز گلخانه های کشاورزی در تیران و کرون آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی تقویت گاز رسانی در شهرستان تیران و کرون گفت: با توجه به توسعه گلخانه ها در این شهرستان باید گازرسانی تقویت شود که ایستگاه گاز برای تقویت گاز رسانی احداث می شود.

وی افزود: عملیات اجرایی تقویت گاز رسانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال احداث انجام می شود و با اجرای این پروژه گاز رسانی صورت می گیرد و گاز مورد نیاز برای توسعه گلخانه ها فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه هزینه های زیادی برای استخراج گاز صرف می شود، تصریح کرد: استفاده بهینه از گاز وبهره گیری از این منابع برای فعالیت تجاری و اقتصادی بسیار مهم است و نباید این انرژی با وجود هزینه های بالای تهیه، اتلاف شود.

وی ادامه داد: پرداخت به موقع هزینه ها نقش موثری در خدمت رسانی و توسعه خدمات دارد که کوتاهی در پرداخت هزینه بهای گاز منجر به ایجاد مشکلاتی برای خدمات رسانی می شود و نیاز به همکاری مشترکین در این خصوص می باشد.

علوی با بیان اینکه در دهه فجر امسال هفت پروژه گاز رسانی در استان اصفهان به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ها ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده که شرکت ملی گاز این هزینه ها را تامین کرده است.

وی یادآورشد: گاز رسانی به تمامی مناطق استان انجام شده و توسعه و تقویت این خدمات در حال انجام است.

کد خبر 337071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.