زمین مسکن‌های خیرساز را تأمین می کنیم

شهرضا - معاون وزیر راه‌و شهرسازی گفت: متعهد به تأمین زمین مسکن‌های خیرساز هستیم، همکاری هیچ خیری نباید معطل زمین بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حمیدرضا عظیمیان شامگاه امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از کارخانه تاریخی نوین شهرضا در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: بر اساس هدف‌گذاری انجام شده در سال جاری، این وزارتخانه زمین ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: اراضی در تعهد این وزارتخانه شامل زمین‌های مسکن مهر، مسکن اجتماعی، مساکن اجاره به شرط تملیک و اجاره‌ای و سایر انواع مسکن‌های تعریف شده به موجب قانون است.

معاون وزیر راه‌و شهرسازی با بیان اینکه ۲۵ درصد از مجموع اراضی تعهد شده این وزارتخانه مربوط به طرح مسکن اجتماعی است، بیان کرد: این طرح شامل خانه‌های ساخته شده توسط خیران مسکن ساز، کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، بهزیستی و یا سایر دستگاهایی است که برای انجام این طرح اقدام می‌کنند.

عظیمیان مسکن اجتماعی را طرحی مؤثر در خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد دانست و گفت: وظیفه سازمان ملی زمین‌ و مسکن، تامین زمین برای ساخت طرح مسکن ‌اجتماعی است و بیشترین توافقات در این زمینه نیز با  بنیاد مسکن انقلاب ‌اسلامی انجام شده است.

وی گفت: بر این اساس قرار است مهمترین مشکلات دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های شهرستان شهرضا در رابطه با این وزارتخانه را  با تشکیل جلسه‌ای تخصصی، بررسی کنیم.

کد خبر 337059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.