لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری مبارکه تقدیم شورای اسلامی شهر شد

مبارکه-لایحه بودجه ۵۹۰ میلیارد ریالی سال ۹۷ شهرداری مبارکه تقدیم شورای اسلامی این شهر شد.

سید محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در شهرستان مبارکه، میزان اعتبار برآوردی لایحه بودجه ۹۷ را معادل ۵۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اصلاح روش های هزینه و درآمد در این بودجه مبنای اساسی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش درآمدهای پایدار شهری گفت: بودجه شهرداری از لحاظ نفوس جمعیتی از حمایت‌های دولتی بسیار کمی برخوردار است  و با تغییراتی که در لایحه بودجه اعمال شد تلاش داریم فشار کمتری به شهروندان وارد شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت ناپایدار عوارض ارزش‌افزوده و عوارض آلایندگی در سال آینده، سعی شده است میزان وابستگی شهرداری به این‌گونه درآمدهای ناپایدار محدودتر شود تا برنامه‌ها و اهداف بر اساس واقعیت ها محقق شود.

وی اضافه کرد: اهداف خدماتی شهرداری در سال ۱۳۹۷ متوجه رویکرد مردمی است و در پروسه تنظیم آن علاوه بر کسب نظر کارشناسان، به مطالبات مردمی نیز توجه داده شده است.

هاشمی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، توجه به حفظ استقلال و تقویت بدنه کارشناسی سازمان‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان، عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر سطح شهر و تامین هزینه‌های کارکنان را از جمله اولویت‌های بودجه سال ۱۳۹۷ برشمرد.

شهردار مبارکه در مورد اهداف مورد توجه شهرداری در سال آینده گفت: توسعه نظام برنامه ریزی و مدیریت شهری با تأکید بر تعیین اهداف کمی و شاخص های ارزیابی عملکرد، افزایش بهره وری و کارآیی، توجه به آموزش های مهارتی کارکنان و توسعه فرهنگی و اجتماعی از نکاتی است که در سال آینده باید مد نظر قرار گیرد تا باعث افزایش بهره وری و بهبود خدمات رسانی و رضایت مندی شهروندان شود.

کد خبر 337050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.