مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ابعاد مختلف نظام را تثبیت می کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شورای شهر وظیفه دارد مسیر دستیابی به حل مشکلات را در جهت توسعه و آبادانی شهر کوتاه کند.

امیر احمد زندآور، عضو شورای شهر اصفهان در حاشیه نمایشگاه دستاورد های انقلاب به خبرنگار ایمنا گفت: انقلاب اسلامی با سابقه ۴۰ ساله شاهد دستاورد های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در عرصه های مختلف کشور بوده و از نظر سیاسی می توان حاکمیت جمهوریت و اسلامیت در ایران را مهمترین دستاورد انقلاب دانست.

وی افزود: این دستاوردها به پاس رشادت ها، توانمندی و از خود گذشتگی های مردم، شهادت بیش از ۲۳۰ هزار شهید در سطح کشور و ۲۳ هزار شهید استان اصفهان در طول این چهل سال بوده که وظیفه ما نیز حفظ و پاسداشت این دستاوردهاست.

زندآور خاطر نشان کرد: این نمایشگاه می تواند با به نمایش گذاشتن دستاورد های ادارات و ارگان های مختلف در طول این ۴۰ سال انقلاب، نشان دهنده  قدردانی این نهادها باشد و فداکاری ها و رشادت ها برای مردم را تداعی کنند.

وی با اشاره به حضور مردم در ۲۲ بهمن گفت: مردم با راهپیمایی خود در روز ۲۲ بهمن، ابعاد مختلف نظام را تثبیت می کنند و طبق گفته مقام معظم رهبری، مردم حضور خود را در راهپیمایی۲۲ بهمن پرشور تر کنند تا دشمنان بدانند ملت ایران همچنان با انسجام و وحدت اینگونه مناسبات را ارج می نهند و در جهت پیشبرد آن پیش قدم هستند.

زندآور با اشاره به چالش های پیش روی نظام جمهوری اسلامی گفت: در مسیر کشور مسلما مسائل و مشکلاتی وجود دارد و همانطوری که در سالهای گذشته مردم بر مسائل کشور مانند جنگ تحمیلی فائق آمدند و مقاومت کردند، در این مسائل اجتماعی و سیاسی هم مقاومت خواهند کرد و امیدواریم با برنامه ریزی مدیران و مسئولان، شاهد سربلندی و وحدت هر چه بیشتر ملت و کشور باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: یکی از وظایف شورای شهر ارتباط و حل مسائل و مشکلات مردم و کوتاه کردن مسیر دستیابی به حل این مشکلات در جهت توسعه و آبادی شهر است و شورای شهر در تمام این زمینه ها برنامه ریزی دارد و با مردم همراهی می کند.

کد خبر 337007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.