کمبودهای کشور را نباید نادیده بگیریم

برخوار – امام جمعه دولت آباد گفت:‌ نباید کاستی ها و کمبودهای کشور در برخی از عرصه ها را نادیده گرفت، ‌بلکه مسئولان باید تمام توان خود را برای جبران این کاستی به کار ببرند تا رضایت مردم فراهم و خدمت رسانی به بهترین روش انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سیدحسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد، اظهار کرد افزود: پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با همه دشمنی ها و سیاه نمایی ها که استکبار و مخالفان و دشمنان نظام و انقلاب برای کشور ایجاد کردند نه تنها مردم نسبت به نظام بدبین نشدند بلکه قوی تر و استوار تر به دنبال اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در حرکت هستند.

وی افزود: ‌طبق نظر سنجی اخیر دانشگاه های معتبر جهان، ‌تنها پنج درصد مردم کشور نارضایتی دارند و آن هم به خاطر مشکلات اقتصادی و فسادهایی است که برخی افراد در بعضی از دستگاه ها ایجاد کرده اند.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: مسیر نظام و انقلاب، ‌مسیر خدمت رسانی، تلاش و کوشش در راه دین، ‌فرهنگ و اقتصاد مردم است و راه سعادت و پیشرفت مردم را در بر خواهد داشت.

وی گفت:‌ واقعیت ملموس در کشور پیشرفت در زمینه های مختلف فرهنگی، نظامی، ‌هسته ای، عمرانی، ‌اقتصادی، اجتماعی و خدماتی است، ولی متاسفانه برخی با بزرگنمایی مشکلات و فسادها بعضی از افراد و دستگاه ها، ملت را از واقعیت پیشرفت و توسعه کشور دور می کنند.

حجت الاسلام محمود آبادی برخی از پیشرفت ها و دستاوردهای نظام در ۳۹ سال گذشته را پیشرفت در عرصه علمی، کسب رتبه های ۱۰ کشور نخست دنیا در عرصه های نظامی و عدم وابستگی نام برد.

وی گفت: در عرصه سیاسی، جمهوری اسلامی ایران نه تنها منفعل عمل نمی کند بلکه با قوت و قدرت در جهان حضور دارد و در بسیاری از موارد به تنهایی ایستادگی می کند.

امام جمعه دولت آباد افزود: نباید کاستی ها و کمبودهای کشور در برخی از عرصه ها را نادیده گرفت، ‌بلکه مسئولان باید تمام توان خود را برای جبران این کاستی به کار ببرند تا رضایت مردم فراهم و خدمت رسانی به بهترین روش انجام شود.

وی یکی از راه های توسعه و پیشرفت با شتاب و سرعت بیشتر در کشور را استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان نام برد و گفت: باید در عرصه های مختلف از نیروی متخصص و جوانان تحصیل کرده استفاده کرد.

حجت الاسلام محمود آبادی اظهار کرد: مردم شهرستان برخوار در راهپیمایی ۲۲بهمن با عزم و اراده شرکت می کنند و همچون سیلی خروشان می شوند تا تمام سیاه نمایی های دشمنان نظام را از بین ببرند و سبب یأس و ناامیدی دشمن شوند.

کد خبر 336943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.