دستگاه قضایی و امنیتی کشور با فساد برخورد قاطعانه کند

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: دولت آمریکا میدان دار و نقش آفرین اصلی فتنه های کل دنیا و در جوامع مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به شکست اقتصادی کشور آمریکا، اظهار کرد: دولت آمریکا با توطئه های گوناگون و در ابعاد مختلف در عرصه های بین المللی به کشورهای دنیا ظلم می کند و امروز به سبب نفرین و آه مظلومان عالم دچار مشکلات اقتصادی در درون کشورشان شده است.

وی افزود: دولت آمریکا به جای رسیدگی به رفاه کشور خود، با توطئه و دغل در جوامع بین المللی به ملت های مظلوم ظلم می کند و با فتنه اندازی و توطئه به دنبال ظلم به دنیا است تا اینکه به اهداف خود برسد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به ایجاد ناامنی های موجود در منطقه و عرصه بین المللی، تصریح کرد:  دولت آمریکا، میدان دار و نقش آفرین اصلی فتنه ها و ناآرامی های کل دنیا و جوامع مختلف است و همه ملت های جهان چهره استکباری آمریکا را شناخته اند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع نیروهای دریایی کشورمان، گفت: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاترین درجه و جایگاه را دارند و این انقلاب حاصل تلاش و رشادت های مردمی بوده و نباید جایگاه مردم تضعیف شود بلکه باید دغدغه ها و نارضایتی ها پاسخ داده شود.

وی وجود فساد اقتصادی و اجتماعی در کشور را نامناسب دانست و اظهار کرد: دستگاه قضایی و امنیتی کشور باید با فساد در کشور برخورد قاطعانه داشته باشند و این تبعیض و فساد در بین کشور را اصلاح و به پیشرفت کشور کمک کنند.

کد خبر 336934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.