تکمیل پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان گامی به سوی ارتقاء کیفیت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با هدف ارتقاء کمیت و کیفیت نمایشگاه‌ها از برنامه‌های آتی این مجموعه است، به گونه‌ای که با گسترش فضای نمایشگاه‌ها به دنبال افزایش مراجعه کنندگان هستیم.

علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در غرفه شهرداری اصفهان موجود در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری در دوران پس از انقلاب، اظهار کرد: در سال ۹۷ قرار بر این است که ۴۶ رویداد اقتصادی را در نمایشگاه‌های استان اصفهان به منصه ظهور برسانیم؛ همچنین در سال جاری ۴۰ نمایشگاه را در استان اصفهان برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها توانسته‌اند تولید کالای ایرانی و خدمات شرکت‌ها را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد، افزود: برای سال ۹۷ در بخش خارجی، ۱۰ پاویون را پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم تولیدات ایرانی را در معرض دید مصرف کنندگان خارجی قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در رابطه با استقبال مردم از نمایشگاه‌ها، گفت: از آنجایی که این شرکت ۱۸ سال است که در اصفهان ایجاد شده و میان غرفه داران و مشارکت کنندگان ارتباط برقرار می‌کند، از مردم خواستاریم تا براساس تخصص و علاقه از نمایشگاه‌های تخصصی استقبال کنند چرا که علاوه بر کمک به فضای نمایشگاهی موجب منفعت افراد خواهد شد.

وی با اظهار امیدواری در خصوص توسعه نمایشگاه‌ها در آینده، گفت: برنامه‌های آتی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی، تکمیل پروژه نمایشگاهی با هدف ارتقاء کمیت و کیفیت نمایشگاه‌ها است تا با گسترش فضای نمایشگاه، مراجعه کنندگان را افزایش دهیم.

کد خبر 336908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.