کوتاهی مسئولان در خدمات‌رسانی خیانت به اسلام است

شهرضا - معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر هرمسئولی به هر دلیلی در انجام وظیفه و ارایه خدمات به مردم کوتاهی کند، به اسلام خیانت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سیدرضا عقدایی عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری شهرضا و افتتاح طرح‌های ویژه دهه فجر این شهرستان شهرضا اظهار کرد: انقلاب مشروطه باهدف کاهش قدرت پادشاه مستبد قاجار ایجاد شد، اما بعد از آن به دلیل اختلافات گروه‌ها و دسیسه بیگانگان به انحراف کشیده شد.

وی با بیان اینکه انحراف مشروطه باعث شد تا این نهضت ثمری غیراز کاهش قدرت استبداد داشته باشد، تصریح کرد: انقلاب مشروطه نه تنها مشکلی را برطرف نکرد، بلکه به دیکتاتوری رضاخانی منجر شد که به مراتب از وضعیت دوران قاجار بدتر بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان وحدت مردم را مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی، دوران بلوغ سیاسی و اقتصادی خود را طی می‌کند و به مرحله‌ای از توانمندی رسیده است که با تهاجم نظامی و فرهنگی و سایر اقدامات بیگانگان، ساقط نمی‌شود.

عقدایی با بیان اینکه مردم در دوران قبل از انقلاب علیه سرسپردگی رژیم حاکم قیام کردند، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب مردم توانستند بر سرنوشت خود حاکم و جریان اداره امور را در دست بگیرند.

وی گفت: در حال حاضر مردمسالاری دینی در کشور نهادینه شده است و جمهوری اسلامی، بعد از دوران خلافت حضرت علی(ع)، الگوی کامل یک حکومت اسلامی را ارایه داده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شهدا به تکلیف خود در برابر اسلام و انقلاب عمل کردند و «عند ربهم یرزقون» هستند، اما ما هم باید با پیروی از مرام شهدا، برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنیم.

عقدایی وجود ضعف در فضای مجازی را باعث کسب پیروزی‌هایی برای دشمنان در این عرصه دانست و تصریح کرد: شمار زیادی از افرادی که ناخواسته در اغتشاشات اخیر وارد شدند، کمتر از ۳۵ سال سن داشتند؛ این افراد بعد از انقلاب متولد شده‌اند پس باید ببینیم چرا شعارهای مخصوص سرمی‌دهند؟

وی با بیان اینکه بخشی از آنچه معترضان مطرح می‌کردند با واقعیات جامعه همخوانی دارد، اظهار کرد: بیکاری مهمترین معضل باسوادان کشور است، زیرا شمار بسیاری از افرادی که با این چالش دست به گریبان هستند، تحصیلات دانشگاهی دارند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی، گفت: باید وحدت خود را حفظ و تلاش کنیم تا مشکلات کشور حل شود.

عقدایی با انتقاد از بروکراسی اداری، اظهار کرد: برخی از صنعتگران از عدم همکاری ادارات و بروکراسی خسته‌کننده اداری شکایت دارند که باید به آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: ظرفیت اشتغالزایی دولت بسیار محدود است، بنابراین لازم است از ظرفیت و امکانات بخش خصوصی استفاده کنیم تا این مشکل برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: اگر مشکلات موجود به نظام آسیبی بزند و باعث القای شبه در کارایی نظام شود، همه مسئول هستند زیرا در این صورت دین اسلام آسیب می‎بیند، بنابراین باید تلاش کنیم تا مشکلات موجود را حل کنیم.

عقدایی اظهار کرد: برای ایجاد جهش اقتصادی نیازمند تعقل، تفکر و اتحاد هستیم، که زمینه‌های آن نیز در کشور فراهم است.

وی تصریح کرد: اقدامات استکبار جهانی باهدف از بین بردن وحدت نیروهای انقلابی ایجاد می‌شود به همین دلیل باید مراقب دسیسه‌های استکبار و دشمنان انقلاب باشیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از ۷۲ پروژه عمرانی، کشاورزی و صنعتی شهرضا که با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۳۴ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال ایجاد شده بود، رونمایی شد.

کد خبر 336861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.