۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
روزنه‌ای رو به آسمان

نمایشنامۀ "پابرهنه در پارک" به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی رادنوش مقدم از ۲۱ بهمن ماه در هنرستان هنرهای زیبا اجراخوانی می شود.

به گزارش ایمنا، اجرای نمایش‌هایی مثل"شایعات"، "کله پوک‌ها" و "پزشک نازنین" در ماه‌های اخیر و حالا آغاز اجراخوانی نمایشنامۀ "پابرهنه در پارک" نشان می‌دهد که تب طرفداری از "نیل سایمون" در اصفهان بالا گرفته است.

این نمایشنامه، روایتگر زندگی زوج تازه ای است که در طبقۀ ششم آپارتمانی در گرینویچ زندگی می کنند. "پاول براتر" وکیل جوانی است که سخت کار می کند و "کوری" همسرش در صدد آن است که محیطی رمانتیک در این خانه که تنها سوراخی رو به آسمان دارد و حتی وسیله ای برای گرم کردن در آن وجود ندارد، پدید آورد اما...

رادنوش مقدم، طراحی و کارگردانی اجراخوانی "پابرهنه در پارک" را برعهده دارد و بیژن قدوسی در این پروژه مشاور او بوده است. نقش خوانان این اجرا هاله رنجبر، هادی مسعودی، صادق مرادپور، امیرحسین خامسی پور، علی صادقی و آرزو جهانگیری هستند و هومن شمس به عنوان دستیار کارگردان، افسانه صادقی به عنوان مسئول بخش نمایشنامه خوانی، گروه عینک گردها برای موسیقی، مهدی گودرزی و صادق مرادپور به عنوان طراح پوستر و بروشور، ابوالفضل حاج هاشمی مدیر صحنه، محمد الماسی برای تنظیم نور و علی شیاسی و محمد کاشی فروشان در ساخت دکور این اجراخوانی فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن "پابرهنه در پارک" می توانند با تهیۀ بلیت از سایت گیشه هشت، روزهای ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه رأس ساعت ۱۸ به سالن غدیر هنرستان هنرهای زیبا مراجعه کنند.

کد خبر 336762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.