مسئول رسیدگی به مشکلات کارگری اصفهان مشخص شد

استاندار اصفهان مسئولیت پیگیری رفع مشکلات کارگری کارخانجات تولیدی استان اصفهان را به امیر کریمی دستیار ویژه خود سپرد.

به گزارش ایمنا به نقل از استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده با صدور حکمی مسئولیت رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات تأمین مواد اولیه، مسائل کارگری کارخانجات تولیدی فعال استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های اداری، قانونی و کارشناسی موجود استانداری را به امیر کریمی دستیار ویژه خود سپرد. در متن این حکم بدین شرح است:

از آنجا که بعضاً شرکت ها و کارخانجات تولیدی فعال استان دچار برخی مشکلات اعم از تامین مواد اولیه، مسائل کارگری، امور اداری مرتبط با دستگاه های دولتی، بانک ها و ... می شوند که عدم رسیدگی به موقع موجب بروز مشکلات بعدی بیشتری می گردد.

بدین وسیله مسئولیت رصد، رسیدگی، پیگیری و رفع مشکلات مربوطه با استفاده از ظرفیت های اداری، قانونی و کارشناسی موجود استانداری بر عهده جنابعالی واگذار می شود.

هماهنگی با هر سه حوزه معاونت های استانداری و همکاری متقابل معاونان محترم جهت بهره برداری از ظرفیت های مورد نظر ضروری است. سازمان ها، ادارات کل و کلیه دستگاه های اداری مرتبط استان مکلف به همکاری با جنابعالی هستند.

استادار اصفهان در ادامه این حکم تاکید کرد: مسئولیت جنابعالی محدود به اقدامات کلان است و نباید به مداخله در امور و وظایف دستگاه های اجرایی مربوطه منجر شود اما دستگاه های اجرایی مذکور مکلف هستند در چارچوب وظایف قانونی خود در موارد ابلاغی در سریع ترین زمان ممکن اقدام کرده و پاسخگو باشند.

به گزارش ایمنا؛ مدیرکل اسبق صنایع سنگین و صنایع استان اصفهان، عضویت در هیئت مؤسس شهرک علمی و تحقیقاتی استان و همچنین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و عضویت در هیئت‌ مدیره شرکت ساخت تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کشور از سوابق اجرایی امیر کریمی است.

کد خبر 336760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.