"به وقت شام" از فجر اصفهان حذف شد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان از حذف فیلم "به وقت شام" از لیست فیلم های فجر اصفهان داد.

مصطفی حسینی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: شورای مرکزی اتحادیۀ تهیه کنندگان مبلغی را برای سینماهای هر استان تعیین کرده که این مبلغ در قبال هر سانس، پنج میلیون تومان است. آمادگی استان اصفهان برای افزودن چهار فیلم "بمب"، "چهارراه استانبول"، "مغزهای کوچک زنگ زده" و "به وقت شام" نیز اعلام شده بود و ۴۰ میلیون تومانی که بابت اکران این فیلم ها در هشت سانس باید تامین می شد، تهیه و توسط امور سینمایی مؤسسۀ بهمن سبز به حساب آن ها واریز شد.

وی افزود: ۳۰ میلیون تومان بابت سه فیلم دیگر پذیرفته شد، اما دوستان تهیه کننده برای فیلم "به وقت شام" به ازای هر سانس مبلغ ۱۰ میلیون تومان، یعنی دو برابر هزینۀ دیگر فیلم ها درخواست کرده اند و ما نیز توان پرداخت این هزینۀ اضافه را نداریم. ضمن اینکه این قاعدۀ غیرمتعارف گویا تنها برای استان اصفهان جاری است و از شهرهای دیگر همان مبلغ پنج میلیون تومان مصوب شورای مرکزی اتحادیۀ تهیه کنندگان درخواست شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با ابراز امیدواری برای پخش این فیلم در فجر اصفهان گفت: به هر جهت امور سینمایی آمادگی خود را برای افزوده شدن این چهار فیلم اعلام کرده بود و اگر نهاد یا دستگاهی مابقی این مبلغ را تامین کند در روزهای آتی شاهد اکران "به وقت شام" نیز خواهیم بود.

کد خبر 336734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.