واکنش واعظ آشتیانی به شایعه مدیرعاملی سپاهان/ کار تاج و کریمی به شکایت کشید

در روزی که گذشت، ورزش ایران شاهد اتفاقات و البته حواشی ریز و درشت بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری ایمنا مهم‌ترین رویدادهای ورزش ایران در روز سه‌شنبه، هفدهم بهمن ماه ۹۶ را با هم مرور می‌کنیم:

رییس فدراسیون فوتبال از کریمی شاکی شد

انتقادات تند و بی‌وقفه علی کریمی از مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان فوتبال ایران که آن‌ها را در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند، باز هم ادامه یافت. امروز سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با تسنیم اعلام کرد، علی کریمی به دلیل دارا نبودن مدرک مربیگری A آسیا نمی‌تواند به عنوان سرمربی سپیدرود در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقات شرکت کند و طبق قانون فقط سرمربیان می‌توانند در نشست خبری حضور یابند. در ادامه، کریمی با انتشار پاسخ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به ادعای شکایت این ستاد از او باز هم خبرساز شد.

احضار کریمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و شکایت وکیل مهدی تاج از او به صورت شخصی نیز خبری بود که عصر امروز در سایت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منتشر شد و تمام این اتفاقات بلافاصله با واکنش کریمی در کانال تلگرامی‌اش مواجه می‌شد. همچنین وحید ملکی، وکیل علی کریمی نیز در مورد این اتفاقات به خبرگزاری ایسنا گفت که آماده دفاع قضایی از موکلش است و طبق قانون اساسی و آیات و روایات، کریمی حق انتقاد سازنده را دارد.

واکنش واعظ آشتیانی به شایعه پیشنهاد مدیرعاملی سپاهان

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان با او صحبتی شده یا چنین چیزی به گوش او رسیده است یا نه، به خبرگزاری تسنیم گفت: نه، چنین موضوعی صحت ندارد. در فوتبالی که شرایطی این چنینی را به وجود آوردند، بهتر است افراد جدیدی اضافه نشوند و همین مدیران فعلی به فعالیت خود ادامه بدهند.

فوتسالیست‌ها در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با شکست پنج بر سه تیم ملی عراق، با ۹ امتیاز و به عنوان تیم صدرنشین گروه C مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا، راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شد. شاگردان ناظم‌الشریعه باید روز پنجشنبه به مصاف تیم دوم گروه D یعنی تایلند بروند.

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز شد

خبرگزاری مهر نوشت: آینده‌سازان برق جدید شیراز پس از اینکه نیم‌فصل موفقی را با داوود مهابادی در لیگ دسته یک پشت سر گذاشت، در تعطیلات نیم‌فصل مدیران باشگاه با خروج این مربی به همراه چند بازیکن کلیدی موافقت کردند و اسماعیل اسماعیلی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

با شروع نیم‌فصل دوم وضعیت تیم برق جدید مانند قبل نبود و امتیازهای زیادی را از دست داد تا اینکه مدیریت باشگاه تصمیم به تغییر مربی گرفت و رحمان رضایی به عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان شیراز انتخاب شد. رحمان رضایی در کارنامه مربیگری خود سابقه دستیاری در تراکتورسازی و راه‌آهن را دارد.

چرا مردم به علی‌ دایی پول دادند؟

روزنامه لیبراسیون فرانسه به ‌تازگی گزارشی میدانی از وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه منتشر کرده که در بخشی از این گزارش به تأثیر چهره‌های سرشناسی، از جمله علی دایی، در کمک به زلزله‌زدگان پرداخته است. در این گزارش که امروز در روزنامه شرق چاپ شده است، ابتدا به صحبت‌های عزیز، مردی ٦٧ ساله که خانه‌اش ویران شده است پرداخته می‌شود. بخش دوم این گزارش اما جایی است که به تأثیر علی‌دایی پرداخته و آمده است: «بعد از حادثه زلزله، کمک‌های بشری با حجم زیادی به مردم آسیب‌دیده رسید، به‌ویژه از طریق سازمان هلال‌احمر، ولی بخش مهمی از این کمک‌ها از سوی چهره‌های شاخص یا سازمان‌های غیردولتی صورت گرفت، به‌ویژه از طرف علی دایی، بهترین گل‌زن تیم ملی فوتبال ایران که مدت‌هاست از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرده و یکی از چهره‌های اصلی کمپین بشردوستانه در زلزله کرمانشاه شد.»
در ادامه این گزارش هم به این موضوع پرداخته شده که چرا ایرانی‌ها نسبت به نهادهای دولتی تقریباً بی‌میل شده‌اند و به افرادی مثل علی دایی اعتماد می‌کنند و پول زیادی را دست او می‌دهند.

این گزارش مفصل به چند بخش دیگر تقسیم می‌شود که وضعیت سخت زندگی در مناطق زلزله‌زده را توصیف کرده و به کمک انجمن‌های مردم‌نهاد مختلف هم اشاره شده است.

انتخاب حسن یزدانی و حسین نوری به عنوان برترین کشتی‌گیران سال

فدراسیون کشتی نوشت: در نظرسنجی که به بر روی سایت و اینستاگرام فدراسیون کشتی انجام شد، در کشتی آزاد، حسن یزدانی و مجتبی گلیج قهرمانان رقابت‌های جهانی فرانسه و زیر ۲۳ سال جهان و در کشتی فرنگی، سعید عبدولی، حسین نوری و محمدعلی گرایی دارندگان مدال برنز مسابقات جهانی فرانسه حضور داشتند که در پایان نظرسنجی در رشته کشتی آزاد، حسن یزدانی و در رشته کشتی فرنگی، حسین نوری با رأی مردم، به عنوان برترین کشتی‌گیران سال فنی ۹۶-۹۵ انتخاب شدند.

برتری مهرام در دومین فینال لیگ برتر بسکتبال

دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های مهرام و شهرداری تبریز با برتری ۹۷ بر ۸۷ مهرام به پایان رسید تا دو تیم در مجموع یک بر یک مساوی شوند و کار به دیدارهای سوم و چهارم بکشد. مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج بازی است.

در دیدار رده‌بندی هم پتروشیمی برابر نفت آبادان به پیروزی رسید و با توجه به برتری در دیدار نخست، یک پیروزی تا کسب مقام سوم لیگ برتر بسکتبال فاصله دارد.

برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ویژه معلولان اصفهان

محمدمهدی کاظمی، عضو کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ویژه معلولان برای نخستین بار در کشور در مجموعه جام دیجیتال اصفهان خبر داد.

این مسابقات روز چهارشنبه ویژه بانوان و روز پنجشنبه ویژه آقایان برگزار می‌شود.

کد خبر 336703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.