هدف از برپایی جشنواره‌ها، افزایش صنعت توریسم در نطنز است

نطنز- نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین هدف برپایی جشنواره های غذاهای سنتی و محصولات محلی، افزایش توریست و رشد صنعت توریسم در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری امروز(سه شنبه) در حاشیه برپایی جشنواره غذای سنتی بانوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افزایش توریست و رشد صنعت توریسم در شهرستان از مهم ترین اهداف برپایی جشنواره های غذاهای سنتی و محصولات محلی است و این جشنواره ها موجب رشد منطقه در حوزه اقتصادی و اجتماعی شهرستان نطنز می شود.

وی از مسئولان شهرستان درخواست کرد: از این قبیل طرح ها در مسیر توسعه بخش گردشگری شهرستان، حمایت کنند.

صفاری افزود: برگزاری این جشنواره ها نشان از تکاپو و نشاط بانوان دارد و می تواند به رشد و تعالی بانوان در ابعاد مختلف مذهبی، اجتماعی و همچنین آگاهی و افزایش مشارکت آن ها در جامعه کمک کند و به طور حتم برای تقویت این هدف، مشارکت همگانی یک ضرورت است.

وی با ارایه پیشنهاد برای تشکیل این جشنواره به طور ثابت در ایام نوروز، گفت: با توجه به حضور گردشگران مختلف در شهرستان امیدواریم با همکاری سایر ارگان های شهرستان بتوانیم نمایشگاه ثابتی را شامل محصولات محلی و غذاهای سنتی مختلف در نطنز برگزار کنیم.

صفاری بیان کرد: با توجه به امکانات محدود بانوان در منطقه، تلاش می شود تا از ظرفیت معاونت امور بانوان نهاد ریاست جمهوری استفاده کرده و امکانات بهتری برای فعالیت بانوان در شهرستان فراهم کنیم.

کد خبر 336695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.