دوباره بِبَر و باز هم صعود کن!

طلایی‌پوشان اصفهانی امیدوارند تا مثل پارسال این بار هم در پایان دیدار خانگی برابر نفت به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶ روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان میزبان نفت تهران است. این مسابقه آخرین دیدار از هفته بیست و سوم لیگ برتر به حساب می‌آید.

سپاهان در هفته بیست و دوم با دو گل در ورزشگاه آزادی مغلوب پرسپولیس شد. باخت به صدرنشین که به مثابه چهارمین شکست پی‌درپی طلایی‌پوشان اصفهانی بود اگرچه سقوط بیش از پیش پُرافتخارترین تیم لیگ برتر را در جدول رده‌بندی در پی نداشت، اما منجر به آن شد که فاصله امتیازی سپاهان با منطقه خطر به تنها یک امتیاز کاهش یابد.

دیدار خانگی برابر نفت بهترین فرصت ممکن برای طلایی‌پوشان اصفهانی است تا با واریز حداکثر امتیازات بازی به حساب خود از فانوس به دستان فاصله بگیرند. اتفاقاً حریف رو در روی آنها یکی از رقبای اصلی‌شان برای بقا در لیگ برتر است.

در حال حاضر نفت با دو امتیاز بیشتر از سپاهان یک پله بالاتر از این تیم در رده دوازدهم جای دارد. با این اوصاف، برتری برابر میهمان تهرانی مترادف با صعود میزبان اصفهانی در جدول خواهد بود. به بیان دیگر، شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در صورت پیروزی در این دیدار خانگی هم احتمالاً از فانوس به دستان فاصله خواهند گرفت و هم جایگاهشان در جدول را دست‌کم یک پله ارتقا خواهند داد. روی دیگر سکه برای طلایی‌پوشان اصفهانی آن است که در صورت ناکامی در کسب حداکثر امتیازات این مسابقه وضعیت آنها بیش از پیش وخیم خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه تختی با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید. طلایی‌پوشان اصفهانی اما از آخرین میزبانی خود از این حریف تهرانی خاطره خوشی دارند. در آن مسابقه که بیست و نهم دی ماه ۹۵ از هفته هفدهم لیگ شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، سپاهان با حساب دو بر یک از سد نفت گذشت تا نه تنها انتقام شکست از این حریف در جام حذفی فصل پیش را گرفته باشد که با سه پله صعود از رده هفتم به جایگاه چهارم جدول برسد.

باید دید در حالی که حال و روز طلایی‌پوشان اصفهانی نسبت به فصل پیش به مراتب بسیار وخیم‌تر است این بار هم پذیرایی از این حریف تهرانی در ورزشگاه نقش جهان منجر به صعود سپاهان و بهبود وضعیت این تیم در جدول خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی دو تیم:

سپاهان: ابراهیم عالمه، حسین پاپی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، عارف غلامی، سعید آقایی، محمود قائدرحمتی، علی کریمی، مهرداد محمدی، رضا میرزایی و ساسان انصاری

نفت: میلاد فراهانی، فرید محمدی‌زاده، محسن بنگر، عیسی آل‌کثیر، امین منوچهری، سامان آقازمانی، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی، سیدحسین حسینی، امیرحسین یحیی‌زاده و رضا حبیب‌زاده

کد خبر 336687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.