هشتمین برد در دومین دوئل؟

سبزپوشان اصفهانی برای دومین هفته پیاپی در دوئلی شش امتیازی به مصاف یکی از رقبای اصلی خود برای کسب سهمیه آسیایی می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۶ فردا در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میهمان سایپاست.

فعل و انفعالات هفته بیست و دوم لیگ برتر به نفع ذوب‌آهن رقم خورد. از یک طرف، تیم اصفهانی دوئل شش امتیازی با استقلال را برد و هشت هفته مانده به پایان رقابت‌ها اختلاف خود با این رقیب را به شش امتیاز رساند؛ از سوی دیگر، داربی خوزستان نیز با تساوی به پایان رسید تا با توقف خانگی فولاد برابر صنعت نفت، تیم اصفهانی جای رقیب اهوازی را در رده دوم جدول بگیرد.

ذوب‌آهن البته در حالی با یک امتیاز بیشتر، یک پله بالاتر از فولاد ایستاده که رقیب خوزستانی یک بازی کمتر انجام داده است. با این وجود، روند خوب سبزپوشان اصفهانی در هفته‌های اخیر آنها را به مدعی اصلی کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ هفدهم بدل کرده است.

دیدار پیش روی ذوب‌آهن به مانند بازی هفته قبل این تیم یک دوئل شش امتیازی به حساب می‌آید، زیرا درست به مانند هفته پیش تیم اصفهانی فرصت دارد تا با واریز حداکثر امتیازات این دیدار فاصله خود را با رقیب مستقیم دوبرابر کند و به شش امتیاز افزایش دهد، با این تفاوت که این بار سبزپوشان اصفهانی به جای ورزشگاه فولادشهر باید در خانه حریف به میدان بروند.

در سوی مقابل، سایپا این فرصت را دارد تا با بهره‌مندی از امتیاز میزبانی در این دیدار با یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه مستقیم آسیایی هم‌امتیاز شود.

دیدار رفت ذوب‌آهن و سایپا با تساوی یک بر یک در ورزشگاه فولادشهر به پایان رسید. در آن بازی ابتدا مرتضی تبریزی میزبان اصفهانی را پیش انداخت، اما در ادامه محمدحسین کنعانی‌زادگان کار را به تساوی کشاند.

آخرین دیدار دو تیم در ورزشگاه دستگردی نیز با تساوی تمام شد. در آن مسابقه که بیست و نهم دی‌ماه ۹۵ از هفته هفدهم لیگ شانزدهم برگزار شد دو تیم به تساوی بدون گل برابر یکدیگر رضایت دادند. دیدار رفت ذوب‌آهن و سایپا در لیگ شانزدهم و بازی برگشت آنها در لیگ پانزدهم هم با تقسیم امتیاز به پایان رسیده بود. آخرین باری که نتیجه‌ای به غیر از تساوی در پایان دیدار دو تیم به ثبت رسید هفته هشتم لیگ پانزدهم بود. در آن مسابقه که بیست و چهارم مهر ۹۴ برگزار شد ذوب‌آهن با تک گل مسعود حسن‌زاده سایپا را در ورزشگاه شهید دستگردی شکست داد.

تیم اصفهانی شش دیدار آخر خود در لیگ برتر و هفت بازی رسمی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته است. باید دید نوار بردهای پیاپی شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر نارنجی‌پوشان تهرانی نیز ادامه خواهد یافت یا خیر.

ترکیب احتمالی دو تیم:

سایپا: حامد فلاح‌زاده، محمد دانشگر، حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و آلویس نانگ

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان گئورگی ولسیانی، بختیار رحمانی، محمد ستاری، سیدمحمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و  استنلی سوارز

کد خبر 336686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.