مزار مطهر شهدای استان اصفهان گلباران می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مراسم معنوی عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهیدان در گلزارهای شهدای استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، سید علی قریشی گفت: مراسم معنوی عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهیدان با عنوان "مهمانی لاله‌ها" همزمان با سراسر کشور، روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه در گلزارهای شهدای استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم معنوی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۴:۳۰ در بیش از ۹۳۰ گلزار شهید استان اصفهان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: همچنین مراسم تجلیل و تکریم جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیدار عمومی مردم با این عزیزان از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ همان روز در مراکز توانبخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان، شهید رجایی نجف‌آباد، امام حسین(ع) خمینی‌شهر و خاتم‌الأنبیا کاشان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در گلستان شهدای اصفهان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا و در پایان مزار مطهر شهدا توسط بالگرد گلباران می‌شود.

کد خبر 336642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.