نمایشی برای آموزش "قدرت اتحاد" به کودکان

نمایش "لانۀ خرگوش" به نویسندگی علی زنجانی و کارگردانی محمدامین کشانی تا ۲۹ بهمن ماه در تماشاخانۀ صحنه سهای شاهین شهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایمنا، آموزشگاه هنرهای نمایشی صحنۀ سها از ابتدای آذر ماه سال جاری، برنامۀ برپایی دائمی تئاتر کودک را در تماشاخانۀ خصوصی شاهین شهر به نام "صحنۀ سها" آغاز کرده است. با پایان اجرای نمایش "حسنی بهونه گیر" به کارگردانی اکبر کشانی، سالن این تماشاخانه اکنون میزبان اجرای نمایش متفاوت "لانۀ خرگوش" است.

این نمایش تلفیقی، روایتگر داستان خرگوشی است که در جنگل خانه ای داشته و با حیوانات دیگر نیز رابطه ای صمیمانه دارد، تا اینکه روزی روباهی با حیله گری وارد خانۀ او می شود و در آنجا اطراق می کند. خرگوش با ناراحتی نزد دوستانش می رود و از آن ها کمک می‌خواهد. حیوانات نیز هر کدام تک تک نزد روباه رفته، اما فریب خورده باز می گردند تا این که...

در این نمایش بازیگرانی چون محمدمتین خسروی، ستایش فراهانی، محمدمهدی مشکلی، ساجده روح الامین و نازنین شاه نظری ایفای نقش می کنند و نجمه مسلمی دستیار کارگردانی، شقایق فراهانی طراحی صحنه و اکبر کشانی سرپرستی آن را برعهده دارد.

به گزارش ایمنا، علاقمندان برای دیدن این نمایش تا ۲۹ بهمن ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۱۹ به تماشاخانۀ صحنه سها واقع در شاهین شهر، خیابان مولوی، نبش نیم فرعی پنج غربی مراجعه کنند.

کد خبر 336572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.