جشنواره هشتم در چهارمین روز

در چهارمین روز از برگزاری هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، پنج فیلم در دو سینمای سپاهان و فلسطین به روی پرده می رود.

به گزارش ایمنا، بر اساس آنچه که در برنامه اکران آثار هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ارایه شده است، فردا _سه شنبه ۱۷ بهمن ماه_ فیلم های "دزد و پری"، "فیلشاه"، "هایلایت"، "کامیون" و "عرق سرد" به روی پرده می رود.

دزد و پری

فیلم سینمایی "دزد و پری"چهارمین ساخته حسین قناعت، فیلمی کمدی و موزیکال است. "یاس نوروزی" بازیگر خردسال این فیلم، دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک را در بخش سینمای ایران جشنواره بیست و هشتم فیلم کودک به‌دست آورد.

درباره خلاصه داستان این فیلم آمده است: آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته ای است که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطرار قرار گرفته اداره مهدکودکش را برای یک روز قبول می کند. بچه های مهد که تصور می کنند جایگزین مربی دوست داشتنی شان شده و او را در مخمصه هایی می اندازند که...

این فیلم روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در دو سینمای فلسطین و سپاهان به روی پرده می رود.

فیلشاه

انیمیشن سینمایی فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان، تهیه‌کنندگی حامد جعفری و محصول گروه هنر پویا ساخته شده است. این انیمیشن محصول جدید گروه هنر پویا پس از انیمیشن پرطرفدار "شاهزاده روم" است که با سرمایه‌گذاری گروه هنر پویا به عنوان یک کمپانی کاملاً خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه تصویر شهر تولید شده‌ است.

داستان "فیلشاه" در جنگلی در آفریقا رقم می خورد. رییس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه "شادفیل" بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود...

این انیمیشن روز سه شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در سینما سپاهان به روی پرده می رود.

هایلایت

فیلم سینمایی "هایلایت" به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور  با موسیقی بهزاد عبدی ساخته شده است.

درباره خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک تصادف اتومبیل، آدم هایی را رو در روی یکدیگر قرار می دهد. مراقبت از مصدومین و انتظار برای به هوش آمدن آنها، انتظاری طولانی و جان کاه است.

هایلایت روایتگر درامی عاشقانه با مضمون اجتماعی است که پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم پور به عنوان بازیگران اصلی در آن حضور دارند.

کامیون

وقتی نام فیلمساز معتبری همچون "کامبوزیا پرتوی" بر فیلمی بنشیند می توان مطمن بود که نتیجه کار فیلمی دیدنی و قابل قبول است.

این فیلم درباره یک راننده کامیون ایرانی است که خانواده ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می‌آورد.

سعید آقاخانی نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد و کامپوزیا پرتوی دربارهٔ انتخاب بازیگر این فیلم چنین گفته است: اگر بخواهیم به عقب برگردیم، انتخاب من بهروز وثوقی و لوکیشن مد نظرمان هم ترکیه بود. اما وقتی لوکیشن به ایران رسید و زمان ساخت رسید، اولین انتخابم سعید آقاخانی بود و به دلیل آشنایی و همکاری قبلی با او و اصالت کردی‌اش این انتخاب قطعی شد.

کامیون ساعت ۱۸:۳۰ در سینما فلسطین به روی پرده می رود.

عرق سرد

عرق سرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری است. فضای فیلم نسبت به کار قبلی کارگردان "من" بسیار متفاوت است. این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده و  قصه زندگی "افروز اردستانی"، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان را که حق‌اش را تضییع می‌کنند و مانع از حضور او در فینال بازی‌های آسیایی می‌شوند، به تصویر می کشد.

کد خبر 336568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.