مظاهری: از دقیقه ۶۰ به بعد برتر از حریف بودیم/ می‌توانیم دوم شویم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نیمه دوم از دقیقه ۶۰ به بعد از نظر بدنی بهتر بودیم و خیلی با قدرت ظاهر شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رشید مظاهری پس از پیروزی ذوب آهن برابر استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقلال در نیمه نخست خیلی خوب بازی می‌کرد، ولی آنها را مدیریت کردیم و در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم. از نظر خودم در نیمه دوم از دقیقه ۶۰ به بعد از نظر بدنی بهتر بودیم و خیلی با قدرت ظاهر شدیم، چون در نیمه دوم تنها یک توپ روی دروازه من آمد.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازی را بردیم و فاصله خود را با صدر جدول حفظ کردیم. این یک برد شش امتیازی نبود بلکه برد ۹ یا ۱۲ امتیازی بود چون بقیه رقبای ما یا مساوی کردند و یا شکست خوردند. به مجموعه ذوب آهن تبریک می‌گویم و دست بازیکنان را به خاطر تلاشی که انجام دادند می‌بوسم.

دروازه‌بان ذوب آهن افزود: فکر می‌کنم فاصله ما با پرسپولیس زیاد شده است، اما اگر همین روند را حفظ کنیم می‌توانیم نایب قهرمانی را به راحتی به دست آوریم.

مظاهری درباره‌ خوشحالی‌اش بعد از گل ذوب آهن همراه با مربی دروازه‌بان‌های این تیم گفت: خوشحالی من به خاطر این بود که چهار، پنج روز قبل از بازی با استقلال مصدومیت جزئی گریبانگیرم شده بود و این مربی در طول این مدت به گونه‌ای با من تمرین کرد که واقعاً لذت بردم. امروز هم بدنم واقعاً سر حال بود و واقعاً خوشحالم که از تجربه‌های او استفاده می‌کنم.

کد خبر 336518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.