درخشش کاریکاتوریست اصفهانی در جشنواره "خودرونما"

مهناز یزدانی، هنرمند کاریکاتوریست و از اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان جایزه دوم جشنواره کارتون "خودرونما" را از آن خود کرد.

این هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره کارتون خودرونما از سوی نشریه خودرونما در سه بخش عکس حرفه ای، عکس غیرحرفه ای و مردمی و بخش کاریکاتور برگزار شد که در بخش کاریکاتور از میان حدود ۴۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به بخش مسابقه راه یافت و از این آثار نمایشگاهی در پردیس ملت تهران برگزار شد.

مهناز یزدانی افزود: اثری که من به این جشنواره ارسال کردم عبارت از کاریکاتوری درباره موانع سرعت گیر در خیابان هاست که با هدف کاهش سرعت خودروها نصب شده اند، در صورتی که متاسفانه رانندگان نه تنها با رسیدن به این موانع از سرعتشان نمی کاهند، بلکه با سرعتی بیشتر از روی آنها عبور می کنند.

وی با بیان اینکه بررسی معضلات خوردوها در تعامل با عابران پیاده در شهر، موضوع جشنواره خودرونماست، گفت: در آثار عکس این جشنواره موضوعاتی مانند خودروهای ایرانی مورد بررسی قرار گرفت، اما در بخش کاریکاتور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه بیشتر قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، جایزه نفر نخست جشنواره خودرونما به محمود نظری، جایزه دوم به مهناز یزدانی و جایزه سوم به احسان گنجی تعلق گرفت.

کد خبر 336486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.