سپاهان احتیاجی به مدیر وارداتی ندارد

امروز شایعه‌ای در مورد انتخاب مدیرعامل بعدی سپاهان به گوش رسیده که اگر اتفاق بیفتد بدون شک باز هم آرامش فعلی این باشگاه را بر هم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره پرفشار و البته پرحاشیه در بحث کادر فنی تیم فوتبال و مدیریت باشگاه سپاهان در نهایت تصمیمات لازم از جانب مدیریت مجموعه فولاد مبارکه و هیأت مدیره باشگاه گرفته شد تا مسعود تابش به عنوان سرپرست، کارهای مدیریتی را بر عهده بگیرد و منصور ابراهیم‌زاده هم به عنوان سرمربی بر روی نیمکت سپاهان نشست تاراه نیمه‌تمام زلاتکو کرانچار را به پایان برساند. در مورد ابراهیم‌زاده که بحثی نیست چون او قرارداد خودش را با سپاهان در هیأت فوتبال به ثبت رسانده و تا پایان فصل هدایت تیم را در اختیار دارد و فعلاً اخبار ضد و نقیضی در مورد نیمکت تیم فوتبال سپاهان وجود ندارد.

اما در بحث مدیریت باشگاه همچنان پرونده باز است و خیلی‌ها منتظرند تا در نهایت تصمیم مدیران بالادست باشگاه را برای انتخاب یک مدیر دائمی ببینند. نام‌های بسیار زیادی مثل علیرضا رحیمی، ابراهیم خلیلی، محمدرضا ساکت، احمدرضا نیک‌کار، علی اکبر ابرقویی‌نژاد، محمد سلطان‌حسینی، مهرزاد خلیلیان و حتی همین مسعود تابش به عنوان مدیرعامل بعدی سپاهان مطرح شده که بعضی‌ از این اسامی توسط مدیرعامل مجموعه فولاد مبارکه به طور کامل تکذیب شد و بعضی دیگر هم هنوز امکان حضورشان وجود دارد، ولی با این حال همه این اسامی از لحاظ شناخته شدن در بین مردم اصفهان و هواداران سپاهان حداقل امتیازها را دارند و در قدم بعدی باید در مورد توانایی‌های مدیریتی‌شان تصمیم‌گیری کرد.

نکته مهم اینجاست که باشگاه سپاهان به عنوان یک باشگاه قدیمی، باسابقه و بین‌المللی در فوتبال ایران احتیاج به یک مدیر کاملاً بومی دارد که مورد پذیرش هواداران باشد و با شناختی که از جو فرهنگی اصفهان و عقاید ورزشی مردم دارد در مواقع لازم بهترین تصمیم را اتخاذ کند. با این حال امروز شایعه‌ای عجیب در محافل ورزشی اصفهان منتشر شده که اگر حقیقت داشته باشد باید فاتحه مدیریت باشگاه سپاهان را خواند. گفته می‌شود که بر اثر فشارهای مدیریتی خارج از مجموعه فولاد مبارکه یکی از مدیران سابق سرخابی که بسیار هم پرحاشیه بوده و البته کارنامه موفقی هم در این حوزه ندارد، برای حضور در رأس باشگاه سپاهان کاندیدا شده که هیچ بعید نیست در آینده‌ای  نزدیک خودش را به سپاهان تحمیل کند. سابقه مدیریت اصغر باقریان در تیم سپاهان که با وجود اصالت اصفهانی‌اش یک مدیر غیربومی در بین هواداران شناخته می‌شد به خوبی نشان می‌دهد که خانواده بزرگ سپاهان برای اینکه به موفقیت دست پیدا کند از این لحاظ احتیاج به مدیرانی دارد که پایگاه مردمی در بین هواداران داشته باشند و اصفهان که خودش امروز به سراسر ایران مدیر ورزشی صادر کرده آنقدر خالی از مدیر نیست که امروز بخواهند از بیرون برایش مدیرعاملی انتخاب کنند که رزومه کاری موفقی هم نداشته است.

کد خبر 336366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.