نواخته شدن زنگ انقلاب توسط استاندار در گلستان شهدا

آیین های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره ) به میهن اسلامی، صبح امروز با نواختن زنگ انقلاب در گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، گلبانگ انقلاب توسط محسن مهرعلیزاده در نخستین روز از آغاز سی و نهمین سالگرد ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام راحل (ره) در گلستان همیشه جاوید شهدای اصفهان طنین‌انداز شد. 

در مراسم نمادین «زنگ انقلاب» ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، مهرعلیزاده استاندار، برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اداری و اجرایی استان و جمع کثیری ازمردم ولایتمدار و همیشه در صحنه حضور داشتند.

به گزارش ایمنا، رژه تاکسی ها از خیابان فرایبورگ تا گلستان شهدا، رژه موتورسواران از چهارراه تختی تا گلستان شهدا، رژه کالسکه ها از میدان فیض به سمت گلستان شهدا و همچنین حضور ورزشکاران نیروهای مسلح از یگان های نظامی به صورت پیاده تا گلستان شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود. جشن های دهه فجر از ۱۸ تا ۲۲ بهمن و پس از پایان دهه فاطمیه هر شب در سالن نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 336242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.