نصر: ذوب‌آهن برای اصفهان و ایران آبروداری کرد

نایب‌رییس شورای شهر اصفهان گفت: ذوب‌آهن برای اصفهان و ایران آبروداری کرد و امیدوارم با همدلی که در این تیم دیده می‌شود، شاهد ادامه افتخارآفرینی آن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

علیرضا نصر اصفهانی شامگاه سه‌شنبه و در حاشیه دیدار ذوب‌آهن و آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی ذوب‌آهن در این مسابقه اظهار کرد: این دیدار محدود به اصفهان نبود و مرز آن تمام ایران را در بر می‌گرفت و با پیروزی بسیار خوب ذوب‌آهن، شادی ایرانیان حاصل شد، هرچند بازیکنان ذوب‌آهن فرصت‌های گلزنی دیگری را هم از دست دادند و می‌توانستند با نتیجه قاطع‌تری پیروز شوند و بیشتر بازی در اختیار ذوب‌آهن بود.

وی با تبریک به تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: همان‌طور که اصفهان از گذشته قطب فوتبال ایران بوده، امروز هم شاهد درخشش ذوب‌آهن بودیم که برای اصفهان و ایران آبروداری کرد و امیدوارم با همدلی که در این تیم دیده می‌شود، شاهد ادامه افتخارآفرینی ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شرایط خوبی بر ذوب‌آهن حاکم است که متأثر از همدلی موجود بین مدیران کارخانه و هیأت مدیره آن و اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن است. این پیروزی را به مردم اصفهان تبریک می‌گویم. این تیم با ادامه این روند، قطعاً می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات باشد.

کد خبر 336111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.