منزس: خسته بودیم/ بازیکنانم ۳۰۰ دلار در ماه حقوق می‌گیرند

سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند گفت: درست است که از ذوب‌آهن شکست خوردیم، اما به تیمم افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پائلو کوئلیو منزس شامگاه سه‌شنبه و پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سختی بود. پیش از این هم توضیح دادم که به دلیل صادر نشدن ویزا، دو شب را از دست دادیم و سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و صادر نشدن ویزا همراه نداشتیم.

وی افزود: گل دقیقه سه ذوب‌آهن تأثیر زیادی روی ما گذاشت. درست است که شکست خوردیم، اما به تیمم افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند گفت: دو بازیکن ۱۹ ساله داشتیم و برای این بازی بسیار خسته بودیم چون از آیزاول به دهلی و سپس به ترکیه سفر کردیم و در نهایت به ایران آمدیم.

منزس در مورد اینکه آیا آب و هوای اصفهان نیز روی شکست تیمش تأثیرگذار بوده است، اظهار کرد: همه چیز به ذهنیت بازیکنان برمی‌گردد. بارها به بازیکنان گوشزد کردم که شرایط آب و هوایی و مشکلاتی که برای ما پیش آمد را فراموش کنند و بازی خود را انجام دهند، اما این اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شود، ادامه داد: فراموش کردم به تیم حریف تبریک بگویم و ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. این تیم موقعیت‌های بسیار خوبی در طول بازی داشت و خوش‌شانس بودیم که فرصت‌های این تیم تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند در مورد اینکه تیمش می‌توانست پس از به تساوی کشاندن بازی، با یک بازی انتحاری حتی به پیروزی فکر کند، تصریح کرد: به بازیکنان گفته بودم که تساوی را حفظ کنند و اگر فرصتی پیش آمد به دنبال پیروزی باشند. بد نیست بدانید حقوق یک ماه بازیکن ما ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار است و در شهری کوچک و فقیر هستیم و بودجه ما بسیار کم است. باید با این واقعیات هم کنار بیاییم. در مجموع تیم‌های هندی بودجه کمی دارند و شرکتی وجود ندارد که از فوتبال هند حمایت کند.

کد خبر 336108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.