تجلیل از هنرمند پیشکسوت تئاتر در جمع عروسک‌ها

جشن عروسک‌ها و تجلیل از یک عمر فعالیت‌ هنری اکبر کشانی، هنرمند پیشکسوت تئاتر همزمان با افتتاحیۀ نمایش "ایلیا و اتاق سحرآمیز" ۱۲ بهمن ماه، در فرهنگسرای کوثر برپا می‌شود.

مدیر فرهنگسرای کوثر در گفت و گو با ایمنا پیرامون برپایی این مراسم اظهار کرد: نمایش عروسکی شاد و موزیکال "ایلیا و اتاق سحرآمیز " به نویسندگی و کارگردانی صابر شوفریان تا ۲۹ بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر وابسته به شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان به صحنه می‌رود و زنگ تئاتر این نمایش ۱۲ بهمن ماه توسط اکبر کشانی استاد پیشکسوت تئاتر نواخته می‌شود.

حمیدرضا مکارمی ادامه داد: در آیین افتتاح این نمایش، جمعی از مسئولان و هنرمندان نیز حضور خواهند داشت تا در کنار آنان از یک عمر فعالیت ارزشمند هنری اکبر کشانی تجلیل به عمل آوریم. از برنامه های دیگر این مراسم نیز گردهمایی عروسک های نمایشی دیگر گروه هاست و به این ترتیب از همۀ فعالان عرصۀ نمایش کودک و نوجوان که عروسکی نمایشی در آرشیو خود دارند دعوت می شود تا همراه با عروسک های نمایشی گروه خود در این مراسم حضور پیدا کنند. کودکان و تماشاگران این نمایش نیز می‌توانند با عروسک مورد علاقۀ خود مهمان مراسم افتتاحیه باشند.

وی با معرفی نمایش"ایلیا و اتاق سحرآمیز" گفت: این نمایش روایتگر داستان پسربچه‌ای دبستانی است که نسبت به اشیای پیرامون خود، مثل اسباب بازی‌ها و لوازم التحریر و... بی توجه است و بی نظمی‌ها و رفتارهای خشن او سبب می شود اشیای اتاقش در اندازه‌ای چندین برابری خود زنده شده و به مقابله با او برآیند. مهسا مجیدی، مهران آقابابایی، مهدی فخاری، بهناز متولی باشی، سید عمادالدین صدر، بابک فاتحی، مهدی اتحادی، شیلا خزایی، زهرا اسدی، ملیحه نجاریان بازی‌سازان این نمایش عروسکی حجمی و تن‌پوشی هستند.

علاقمندان برای شرکت در مراسم افتتاحیۀ این نمایش می‌توانند به همراه عروسک های خود _پنجشنبه_ ۱۲ بهمن ماه رأس ساعت ۱۷:۳۰ به فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی، خیابان مسجد علی مراجعه کنند.

کد خبر 336075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.