قلعه‌نویی: بازی با آیزاول سختی خاص خودش را دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی فردا سختی خاص خودش را دارد و برای ما بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی فردا سختی و حساسیت خاص خودش را دارد و برای ما بسیار مهم است. از جام حذفی درس بزرگی گرفتیم که امیدوارم برای بازی با آیزاول به ما کمک کند.

وی افزود: به همین دلیل دو شب اردو برگزار کردیم و گروه آنالیز ما از یک ماه پیش آنالیز حریف هندی را آغاز کرده بود. آیزاول در ۱۰ بازی اخیر، چهار پیروزی، سه تساوی و سه شکست داشته است و هدف اصلی‌شان در بازی فردا ضدحمله است که در این چند روز در تمرینات روی این موضوع کار کرده‌ایم. خوشحالم که ذوب‌آهن شرایط آرمانی پیدا کرده است که یکی از اهداف ما از ابتدای فصل بود. به جز اکبر ایمانی همه بازیکنان را در اختیار داریم که جا دارد از کادر پزشکی تیم هم تشکر کنم.

قلعه‌نویی ادامه داد: اگر به مصاحبه من بعد از بازی با استقلال خوزستان توجه کنید، گفتم که این بازی برای ما تمام شد و باید به فکر پلی‌آف آسیا باشیم. بازیکنان دوست دارند در لیگ و آسیا خوب باشند چون ذوب‌آهن در لیگ و آسیا حرف برای گفتن دارد و به بازیکنان گفتم منیت را کنار بگذارند که همه به این موضوع واقف هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد سبک فوتبال هند گفت: آیزاول با دو قهرمانی در لیگ هند به آسیا آمده است. این تیم شش بازیکن خارجی خوب دارد که می‌توانند از چهار نفر از آنها استفاده کنند. چند سالی است که هند در فوتبال هزینه زیادی می‌کند تا به سطح اول فوتبال آسیا بیاید. این تیم را دست کم نمی‌گیریم و بازیکنان می‌دانند که باید تمرکز داشته باشند و هوشیار بازی کنند تا خدای ناکرده اخراج یا پنالتی اتفاق نیفتد و اسیر ضدحمله نشویم تا با قدرتی که داریم زود به گل برسیم و با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهیم.

وی در مورد مدیریت سعید آذری در باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: آذری علاوه بر مدیریت علمی، ساختاری و اجرایی، یک مدیر فنی است. کمتر اتفاق می‌افتد که در مدیریت، یک نفر این شاخصه‌ها را به صورت همزمان داشته باشد. کمتر باشگاهی با بودجه معمولی می‌تواند اینگونه باشد. ما ۳۰ درصد دریافتی داشته‌ایم که در بین ۱۵ تیم لیگ، کمترین دریافتی بوده است، اما کار خودمان را انجام داده‌ایم و اگر برخی کم لطفی‌ها نبود، صدرنشین بودیم. تجهیز ورزشگاه فولادشهر در دو ماه با وجود این مشکلات مالی عالی بود و آذری تلاش‌های بی وقفه‌ای در این مورد انجام داد.

قلعه‌نویی در مورد شرایط سپاهان هم گفت: سپاهان هم ساختار دارد، ولی مانند منچستر و میلان که در آنها اتفاقاتی رخ داد، سپاهان هم به حاشیه رفت. فوتبال اینگونه است و نمی‌شود کاری کرد.

وی در مورد شرایط خالد شفیعی افزود: خالد شفیعی در لیست اولیه ما برای آسیا نبود، اما برای بازی‌های مرحله بعد به لیست اضافه می‌شود.

کد خبر 335996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.