پیاده‌روی چهارچوب نوشته‌هایم را عوض کرد

علی خدایی چهارشنبه_ ۱۱ بهمن ماه_ مهمان نشست کانون عکس با موضوع "تجربۀ زیسته، پرسه زنی در شب" است و جشن امضای آثار او نیز در حاشیۀ این نشست برپا می شود.

نویسندۀ معاصر کشور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با حضور در نشست کانون عکس اصفهان از تجربۀ کاری و زندگی در شهر اصفهان و اینکه چرا به این شهر علاقمندم صحبت خواهم کرد و به این خواهم پرداخت که در پیاده‌روی‌های مداوم خود، دنبال چه می‌گردم، چگونه به شهر نگاه می‌کنم و تا کنون چه چیزهایی را در همین مسیر پیدا کرده‌ام. همچنین از تاثیر این پیاده‌روی‌ها بر نوشته‌ها و داستان‌هایم و اینکه چرا شکل و چارچوب داستان نویسی من عوض شده و بیشتر به سمت بندنویسی و قطعه نویسی رفته است سخن می‌گویم.

علی خدایی ادامه داد: عکس‌نویسی و عکس‌نوشت که تعریف آن "عکسی است که متنی برای آن نوشته می‌شود"، از دیگر موضوعاتی است که در نشست کانون عکس به آن اشاره می‌کنم.

خدایی، فارغ‌التحصیل رشتهٔ علوم آزمایشگاهی از دانشگاه اصفهان است و تا کنون مجموعه داستان‌هایی از او به نام "از میان شیشه، از میان مه" توسط نشر آگاه، "تمام زمستان مرا گرم کن"، نشر مرکز و "کتاب آذر" و "نزدیک داستان" از سوی نشر چشمه منتشر شده است. جشن امضای آثار این نویسنده از دیگر برنامه‌های نشست این هفتۀ کانون عکس اصفهان است که چهارشنبه_ ۱۱ بهمن ماه_ رأس ساعت ۱۶:۳۰ در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 335983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.