ویزیت ۲۰۰ بیمار اردستانی توسط کلینیک تخصصی سیار

اردستان- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: یک گروه چهار نفره از پزشکان متخصص در قالب یک کلینیک سیار تخصصی با حضور در درمانگاه اردستان، بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران تحت پوشش این بیمه را به صورت رایگان ویزیت کردند.

علی اعتصام پور در حاشیه بازدید از درمانگاه اردستان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی اردستان از این پس باید تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه بیماران را ویزیت کند، اظهار کرد: اگر تعداد بیماران بیش از این حد بود؛ شیفت عصر نیز فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو پزشک عمومی و یک دندان پزشک در این مرکز مشغول به فعالیت هستند، گفت: یک متخصص داخلی نیز دو روز در هفته بیماران این درمانگاه را ویزیت می‌کنند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از دوم سوم مردم شهرستان اردستان تحت بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: پیگیر حضور یکی دیگر از پزشکان عمومی بومی در درمانگاه اردستان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به بیماران ارایه دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح کلینیک تخصصی سیار و حضور پزشکان متخصص قلب، گوارش، ارتوپدی و سونوگرافی در درمانگاه تامین اجتماعی اردستان یادآور شد: بیش از ۲۰۰ بیمار توسط این پزشکان ویزیت شده‌اند و بیمارانی که به خدمات بستری نیاز داشتند به بیمارستان های دکتر شریعتی و دکتر غرضی اصفهان ارجاع داده شدند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد نیز در حاشیه بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی اردستان به خبرنگار ایمنا گفت: در جلسه ای که در حدود یکسال گذشته با مدیر درمانگاه تامین اجتماعی اصفهان داشتیم قرار بر فعال کردن شیف عصر درمانگاه تامین اجتماعی اردستان شد که تاکنون محقق نشده است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز با مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان تاکید زیادی بر راه اندازی شیفت عصر داشته ایم چرا که ازدیاد بیماران در این درمانگاه این نیاز را به وجود می آورد و اگر مردم خدمات را از این مرکز دریافت نکنند به مراکز دیگر مراجعه خواهند کرد، گفت: ایشان قول مساعد دادند که تا پایان سال جاری شیفت عصر فعال خواهد شد.

کد خبر 335911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.