نفوذ ایران در منطقه، سلاح و موشک نیست

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، سلاح و موشک نیست بلکه منطق اسلامی و الهی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تریبون نماز جمعه همیشه به دست نیروهای الهی و انقلابی بوده و هرگز به دست شیاطین نخواهد افتاد.

امینی گفت: ملت ایران اسلامی انقلابی هستند و افراد ضد انقلاب همان فتنه گرانی هستند که تحت تاثیر شیاطین خود را از فضل الهی محروم می کنند.

وی افزود: متاسفانه عده ای تلاش می‌کنند  تا مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه را کم رنگ کنند و در این زمینه کوتاهی مسئولان و دانشگاه ها باعث شده است تا حضور جوانان کمرنگ باشد.

امینی خطاب به مردم نطنز گفت: هر چه نماز جمعه پرشورتر و شلوغ تر باشد مردم  به اهداف شان بیشتر می رسند و به شهرشان اهمیت و توجه  بیشتری داده می شود؛ زیرا نماز جمعه مظهر تقوا و وحدت ملی و جبهه انقلابی ست .

خطیب جمعه نطنز با بیان اینکه عده ای فرصت طلب در انتظار بازگشت دوباره دوران پهلوی به کشور هستند، افزود: هر تفکر و جامعه باطلی محکوم به نابودی است و بازگشت مجددی در کار نیست و این سنت الهی است و دهه فجر انقلاب اسلامی مصداق بارز این اراده الهی است.

امینی تصریح کرد: کسانی که فکر می کنند قدرت آن ها ابدی است به نابودی این قدرت های پوشالی چون رضاخان، پهلوی و شوروی و صدام نگاه کنند تا ببینند چگونه محکوم به نابودی شدن، زیرا اراده الهی بر این تحقق گرفته است که قدرت های بزرگ نابود شود.

وی گفت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران سلاح و موشک نیست؛ بلکه منطق اسلامی و الهی است و ما با ملت ها جنگ نداریم بلکه خواهان استقلال و امنیت و عزت و آسایش ملت ها هستیم.

امام جمعه نطنز گفت: مسئولان کشور تلاشند حاشیه سازی نکنند و مردم  به دنبال برآورده شدن مطالبات اقتصادی و معیشتی خودشان هستند.

وی با بیان اینکه باید از فسادهای مالی جلوگیری شود، افزود: در بودجه ۹۷ مجلس شورای اسلامی باید از هزینه های اضافی جلوگیری شود و فشاری بر مردم نباشد.

امینی خطاب به مسوولان تاکید کرد: جلوی واردات قاچاق را بگیرید زیرا این  قاچاق ها بیشتر تراریخته و دستکاری شده اند.

وی گفت: مردم مراقب خوراک های تراریخته که مشکلات و بیماری ها را به همراه می آورد؛ باشند و طبق حکم برخی مراجع، مصرف این محصولات تراریخته حرام است.

کد خبر 335714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.