دشمن در فضای مجازی باورها و ارزش های دینی را نشانه گرفته است

نطنز- امام جمعه بادرودگفت: تحرکات و فعالیت های دشمنان در فضای مجازی نشان دهنده این است که باورها و ارزش های جامعه دینی ما را نشانه گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه شهر بادرود با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت و احیای سنت نبوی در خانه سلام کردن زن و شوهر به یکدیگر است، اظهار کرد: سلام کردن به یکدیگر باعث تالیف قلوب و انس و الفت به یکدیگر شده و کینه ها و کدورت ها را نیز از بین می برد.

قاسمی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه امروزی، افزود: فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی را باید کاملا جدی گرفت؛ چرا که غفلت از این فرصت ها و تهدیدها می تواند خسات های فراوانی را به جامعه اسلامی وارد کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی دارای اهمیت می دانند و این تعبیر نشان می دهد که این فضا چگونه می تواند در راه استمرار حرکت عزت آفرین نظام و انقلاب اثر بخش باشد و یا برعکس غفلت از آن نیز چگونه می تواند به همین نظام و انقلاب ضربه بزند.

خطیب جمعه بادرود گفت: تحرکات و فعالیت های دشمنان در فضای مجازی نشان می دهد که آن ها از این طریق می خواهند باورها و ارزش های جامعه دینی ما را نشانه روند و در این بین بر روی افکار و عقیده های جوانان و نوجوانان کار می کنند، موضوعی که در حوادث اخیر در کشور به خوبی مشهود بود.

وی با تاکید بر این که باید از مرزهای فکری، اعتقادی و فرهنگی خود در فضای مجازی دفاع کنیم، اضافه کرد: هیچ کس موافق نفی فضای مجازی نیست و فرافکنی های موجود هم به نوعی تلاش برای پوشش ضعف های موجود در بعضی از مسئولان است، اما آن چه مهم است باید کنترل صفر تا صد این فضا در اختیار جمهوری اسلامی باشد نه این که دشمنان بخواهند مهار آن را به دست بگیرند.

حجت الاسلام قاسمی گفت: به فرموده امام علی (ع) محبوب ترین فرد نزد خداوند کسی است که بیشتر به یاد او باشد، عزیزترین شخص نزد خدا با تقواترین افراد است و هرکه از خدا بیشتر بترسد از نجات یابنده ترین افراد از عذاب الهی است.

وی با تاکید بر اینکه فتنه تمام شدنی نخواهد بود از حضور مردم در میدان های مختلف در دفاع از مرزهای دینی و جغرافیایی خود قدردانی کرد و با انتقاد از حل نشدن مسائل اساسی آن ها، ابراز کرد: متاسفانه عده ای همچنان در برابر بیکاری، اختلاس، گرانی، رشوه و مشکلات بنیادی مردم همچنان خود را به خواب زده و بی تفاوت شده اند و انگار نه انگار که حضور مردم در میدان باعث حفظ پست و مقام آن ها در جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه بادرود همچنین ایام ولادت حضرت زینب (س) را به اقشار مختلف مردم و به خصوص پرستاران و مدافعان حرم این بانوی بزرگ اسلام تبریک گفت و افزود: از مسئولان بهداشتی و درمانی در استان و کشور و همچنین از نماینده مردم در مجلس می خواهیم تا اعتبارهای تخصیصی به حوزه بهداشت و درمان در شهرستان، عادلانه بین بیمارستان های شهرستان تقسیم شود.

کد خبر 335712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.