قنبری: کریمی از کادرفنی سپاهان جدا شد/ به اینکه می‌مانم یا نه فکر نمی‌کنم

سرمربی موقت تیم فوتبال سپاهان گفت: محمود کریمی با درخواست خود از کادر فنی سپاهان جدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم قنبری عصر امروز (پنجشنبه) و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار کرد: زلاتکو کرانچار در مدتی که در سپاهان حضور داشت زحمات زیادی برای تیم کشید که جا دارد از او تشکر کنم. این مربی به جز بحث فنی، کارهای بزرگی در سپاهان انجام داد و از نظر اخلاقی تأثیر زیادی روی اعضای تیم داشت و امیدوارم بتوانم راه او را ادامه دهم.

قنبری افزود: از روز شنبه کار خود را شروع کردیم و بازیکنان روزهای خوبی را طی می‌کنند. جلال‌الدین علیمحمدی مصدوم است، اما سعید آقایی و مهدی رحیمی به جمع بازیکنان تیم پیوستند. از نظر ذهنی روی بازیکنان کار کردیم و با انجام تغییراتی که فکر می‌کنیم روند تیم را بهتر می‌کند، کار خود را ادامه می‌دهیم.

جدایی محمود کریمی از سپاهان

سرمربی موقت تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اضافه شدن امرالله سلطانی به کادرفنی سپاهان، گفت: ۱۶ نفر از بازیکنان کنونی سپاهان، زمانی در تیم‌های پایه سپاهان بازیکن این مربی بوده‌اند. رافائل بدنساز تیم هم در تمرینات حضور دارد، اما محمود کریمی به خواست خود از تیم جدا شد.

وی در مورد شرایط فولاد خوزستان ادامه داد: فولاد شرایط خوبی دارد. در آغاز فصل، سپاهان به گونه‌ای بسته شد که به دنبال نتیجه‌ای ایده‌آل بود، اما اکنون وضعیت خوبی ندارد، اما شرایط فولاد کاملاً برعکس است. حتی بعد از بازی رفت ممکن بود برای فولاد مشکلاتی پیش بیاید، اما پورموسوی از نظر نتیجه و شکل بازی بسیار خوب عمل کرده است. با اینکه کار سختی برابر فولاد داریم، ولی مطمئناً با دست پر از زمین خارج می‌شویم.

به اینکه می‌مانم یا نه فکر نمی‌کنم

قنبری در پاسخ به اینکه تا چه زمانی سرمربی سپاهان است و آیا امکان دارد به عنوان سرمربی سپاهان تا پایان فصل معرفی شود، اظهار کرد: به هیچ وجه به اینکه چه اتفاقی می‌افتد فکر نمی‌کنم و تمام فکر و ذکرم بازی فردا است و این مهم‌ترین کاری است که انجام می‌دهم. افتخار می‌کنم که سپاهانی هستم و در این سال‌ها هر زمانی که این تیم به مشکل برخورده است توانستم به سپاهان کمک کنم. امیدوارم بتوانم دل هواداران سپاهان را شاد کنم و فکر می‌کنم به همراه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان بتوانیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی موقت تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه آیا بعد از بازی با سپیدرود، پورقاز و کریمی با هم درگیری لفظی پیدا کرده‌اند، گفت: کریمی فکر کرده بود پورقاز به بازیکنان بددهنی کرده و زمانی که از پورقاز پرسیدیم، چنین چیزی نبود. به هر حال بازیکن عصبی است و شاید صحبتی انجام شده که درست نبوده است. آرزو می‌کنم بتوانیم با کمک یکدیگر روزهای بزرگی برای سپاهان رقم بزنیم.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه فردا جمعه ششم بهمن ماه، در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان فولاد خوزستان است.

کد خبر 335666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.