مطالبه گری، اساس کار مدیران کانال های مجازی است

نطنز- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: مطالبه گری اساس کار مدیران فضای مجازی در جهت رفع دغدغه ها و خواسته های مردم است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، صبح امروز (چهارشنبه) نشست مدیران کانال ها و گروه های تلگرامی شهرستان نطنز با موضوع توجیه، آگاه سازی و تشریح قوانین و مقررات فعالیت در فضای مجازی با مسئولان امنیتی، قضایی  شهرستان در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار شد.

علی مشربی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز در این نشست اظهار کرد: در سطح شهرستان تعداد ۳۰ کانال خبری فعال و ۴۰ سوپر گروه تلگرامی به همراه گروه های تلگرامی خانوادگی مشغول فعالیت و انتشار خبر و گزارش هستند.

وی گفت: عدم اطلاع کافی و لازم از قوانین و مقررات فضای مجازی در پاره ای از مواقع سبب شده است تا مشکلاتی برای مدیران کانال های تلگرامی ایجاد شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز تصریح کرد: مطالبه گری اساس کار فضای مجازی در جهت رفع خواسته های مردم است، اما پرداختن به مسایل پوچ و بی ارزش و تفرقه افکنانه موجب شده تا مسئولان نسبت به کاستن از این مسایل تذکر دهند.

وی افزود: هر فردی که اقدام به تشکیل و راه اندازی کانال و گروه  تلگرامی می کند باید ماهیت و شناسنامه فرد سازنده کانال  شناخته شده باشد.

مشربی اظهار کرد: مسئولیت و متولی درج هر گونه مطالب در کانال ها و گروه ها بر عهده مدیر بوده و پاسخگوی عواقب کار نیز است.
 
رییس اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی نطنز گفت: درج پیام مخاطب رافع مسئولیت مدیر کانال و گروه نیست و  انتشاردهنده نامه های سرگشاده حاوی هتک حرمت و توهین به مسئولان قضایی معرفی خواهد شد.

کد خبر 335570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.