شهرزادی‌ها خبردار...

انتشار موزیک ویدئو و قسمت نخست فصل سوم سریال محبوب "شهرزاد"، انتشار کتاب تازه منصور ضابطیان و بازگشت محمدرضا هنرمند بعد از ۱۵ سال به سینما از تازه ترین رویدادهای مهم هنری در کشور است.

به گزارش ایمنا، توزیع قسمت نخست فصل سوم سریال محبوب "شهرزاد" از نهم بهمن ماه یکی از اخبار مهم هنری در بهمن ماه سال جاری است. سریالی که اگرچه به اعتقاد بسیاری از منتقدان سینمایی، تعداد قابل توجهی از مخاطبان خود را در فصل دوم از دست داد و نتوانست به قوت فصل نخست ظاهر شود، اما همچنان به دلیل برخورداری از تیم سازنده قدرتمند و شاخصی که دارد، در صدر توجه منتقدان و مخاطبان قرار دارد.

قسمت نخست فصل سوم سریال "شهرزاد" از نهم بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

همچنین انتشار تازه ترین موزیک ویدئو این سریال با نام "جمعه" و با صدای خواننده پرطرفدارش ، "محسن چاووشی" در روز جمعه ششم بهمن ماه از دیگر اخبار مرتبط با این سریال است.

سوغاتی ضابطیان از مراکش!

منصور ضابطیان، مجری و تهیه کننده تلویزیون است. او که از سال ها قبل توانست با نوشته هایش در هفته نامه "چلچراغ" طرفداران پروپا قرصی در میان دهه شصتی ها پیدا کند، توانسته است با انتشار مجموعه سفرنامه هایش در سال های اخیر، مخاطبان بسیاری را به سوی آثار مکتوب خود جلب کند.

کتاب "چایِ نعنا" تازه ترین اثر ضابطیان است که این نویسنده روز گذشته خبر انتشار آن را در آینده ای نزدیک در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

عرضه "شَنِل" در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی "شنل" با بازی باران کوثری، رضا بهبودی و بهار کاتوزی وارد شبکه نمایش خانگی شد. این فیلم را حسین کندری ساخته، حمیدرضا بابابیگی نوشته و علیرضا شجاع نوری تهیه‌ آن را بر عهده داشته است. شنل محصول سال ۱۳۹۵ است و در مهرماه امسال در سینماهای ایران اکران شده است.

این فیلم روایتگر داستان زندگی یک زن پرستار است که با شرایط خاصی با فرزندش زندگی می‌کند و بنابر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد.

بازگشت محمدرضا هنرمند به سینما پس از ۱۵ سال

محمدرضا هنرمند کارگردان نام آشنا و قدیمی سینما و تلویزیون که فیلم هایی همچون "دیدار"، "مومیایی ۳"، و "مرد عوضی" را از او در خاطر داریم، اینک بعد از ۱۵ سال با "سمفونی نهم" به سینما بازگشته است.

حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان و محمدرضا فروتن بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامهٔ سمفونی نهم با نویسندگی مشترک محمدرضا هنرمند و حامد افضلی به نگارش درآمده است، فیلمنامه‌ای که با تعدد لوکیشن روبروست و سکانس‌هایی از زندگی شخصیت‌های مهمی در جهان و ایران که تصویرشان برای اولین بار در سینمای ایران می‌بینیم. سکانس های سمفونی نهم اینک در کاشان و تهران در حال فیلمبرداری است و تاکنون بیش از ۷۰ درصد کار به پایان رسیده است.

درباره داستان این فیلم چنین آمده است: شاید عاشق شدن آخرین فرصت هر کسی برای آدم بودن است، شما هم موافقید؟

کد خبر 335399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.