اصلاح بخشنامه ۱۴.۵ سازمان تامین اجتماعی کشور

در نشست شورای گفتگو ی دولت و بخش خصوصی اصفهان در خصوص اصلاح بخشنامه ۱۴.۵ سازمان تامین اجتماعی کشور (مورد درخواست سندیکای صنعت برق استان) و صدور برگ مالیات قطعی عملکرد سال ۹۵ صاحبان مشاغل گروه های ۲ و ۳ در دی ماه سال ۹۶، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در پنجاه و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: صیانت از تولید و سرمایه گذاری توسط دادستانی استان قابل تقدیر است.

وی اظهار امیدواری کرد که بخش دولتی استان در خدمت بخش خصوصی قرار گیرد تا در فاصله نه چندان دور به رونقی که سزاوار مردم استان است دست یابیم.

در این جلسه در خصوص نحوه بررسی قراردادهای فی مابین شرکت های توزیع برق و فعالان بخش خصوصی مشمول بخشنامه ۱۴.۵ جدید درآمد سازمان تامین اجتماعی کشور که توسط بازرسان و حسابرسان تأمین اجتماعی دارای برداشت های متفاوتی می باشد و فعالان اقتصادی بخش خصوصی (اعضای سندیکای صنعت برق استان) دچار مشکل شده اند بحث و تبادل نظر شد و اصلاحات لازم صورت گرفت.

همچنین گزارش اجرای بند "۳" مصوبات پنجاه و سومین جلسه شورا در خصوص صدور برگ مالیات قطعی عملکرد سال ۹۵ صاحبان مشاغل گروههای ۲و ۳ در دی ماه سال ۹۶، ارائه و پس از بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 335307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.