بارش نخستین برف زمستانی در لنجان

لنجان-بارش امروز برف در زرین شهر باعث نشاط و غافلگیری مردم شد، و بزرگ‌ترها را به خاطرات سال‌های دور برد و بسیاری از کودکان زرین‌شهری را در زمستانی که تا دیروز رنگ و بویی از زمستان نداشت به وجد آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، قطعا همه ما خاطرات دوست‌داشتنی و نوستالوژیکی از دوران کودکی خود داریم، اما حس روزهای برفی و خاطرات گذراندن یک روز شاد و پرخاطره همراه با انواع بازی‌های مهیج همچون سرسره‌بازی در برف آن هم با کوکان هم سن وسال خود در کوچه‌ حس وحالیست که شاید دیگر کودکان امروز همچون ما آن را دیگر تجربه نکنند. امروز بارش نخستین برف زمستانی در زرین شهر آن‌هم پس از ۳ سال بهانه‌ای ‌شد، برای زنده شدن تمام خاطرات دیروز و حس خوب نوستالوژیک گرگر بخاری نفتی و بوی نفت و بوی سرما و برف در آنسوی پنجره، و لذت تعطیلی مدرسه و هیجان بازی دوران کودکی در برف به خاطر شدت بارش برف... 

و امروز این تصاویر با آغاز بارش نخستین برف زمستانی به یکباره از ذهن من گذشت و دستم را گرفت و به اعماق خاطرات کودکی برد. نباید فراموش کرد بارش امروز برف در زرین شهر باعث نشاط و غافلگیری مردم شد، و بزرگ‌ترها را به خاطرات سال‌های دور برد و بسیاری از کودکان زرین‌شهری را در زمستانی که تا دیروز رنگ و بویی از زمستان نداشت به وجد آورد، بشکلی که مردم فوج فوج به خیابان‌ها و پارک ساحلی این شهر آمده تا خوشحالی‌شان را با برف بازی در پارک‌ها و بوستان‌ها که برکت بارش برف سفید پوش شده بود ابراز کنند و شاید رقص چترهای رنگی در دستان کودکان یکی از زیباترین صحنه‌هایی بود که چشم هر رهگذر را نوازش می‌کرد.

در این هوای برفی بازار گرفتن عکس های سلفی و خانوادگی نیز داغ بود و بسیاری از شهروندان از این فرصت به‌دست آمده استفاده کرده و تصاویر زیبای بارش برف را در کنار خانواده ثبت می‌کردند.

احمد نوربخش در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: امروز تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بارش باران در زرین شهر برابر با یک دهم میلیمتر گزارش شده بود، همچنین بارش برف در باغبهادران از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به سه سانتی متر رسیده است.

رییس اداره هواشناسی شهرستان لنجان از آغاز بارش برف از ساعت ۱۹ در زرین شهر خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود کماکان این سامانه تا فردا صبح بطور متناوب بر روی شهرستان لنجان فعالیت داشته باشد.

کد خبر 335216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.