طرح مطالعاتی آمایش سرزمینی در تیران و کرون آغاز شد

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: طرح مطالعاتی آمایش سرزمینی برای تدوین سند برنامه ریزی اقلیم و جغرافیا در تیران و کرون آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمینی و اقلیم شناسی در سراسر کشور اظهار کرد: طرح مطالعاتی آمایش سرزمینی برای تدوین سند برنامه ریزی اقلیم و جغرافیا در تیران و کرون آغاز شد که در این طرح وضعیت جغرافیایی و موقعیت شهرستان در حال بررسی است.

وی افزود: با تهیه طرح آمایش سرزمینی، موقعیت شهرستان برای فعالیت‌های کشاورزی و اقتصادی مشخص می شود و بر این اساس برنامه ریزی برای انجام فعالیت های اقتصادی صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به شکست سرمایه گذاران در بعضی از مناطق کشور، تصریح کرد: بی توجهی به اقلیم و فقدان آمایش سرزمینی در کشور منجر به بروز چنین اتفاقاتی شده که از این پس با اجرای طرح اقلیم شناسی و آمایش سرزمینی موقعیت یابی و سرمایه گذاری اقتصادی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اغتشاشات دو هفته گذشته کشور گفت: دین داری، بصیرت و هوشیاری مردم شهرستان تیران و کرون مانع از وقوع اغتشاشات و هرگونه فعالیت ضد انقلاب و نظام شد و در این مدت که بعضی مناطق کشور ناامن بود این شهرستان در کمال آرامش و بدون حوادث بود.

وی مطالبه گری را حق مردم دانست و افزود: مطالبه گری با اغتشاش و ایجاد بی نظمی متفاوت است و نباید به بیت المال و اموال خصوصی و عمومی مردم صدمه ای وارد شود که چنین رفتاری در هیچ نظام حاکمیتی پذیرفته نیست.

کد خبر 334556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.