دولت باید صدای انتقادهای مردم را بشنود

نطنز-امام جمعه بادرودگفت: دولت صدای معترضان به عدم تحقق وعده ها را بشنود و ضعف های موجود را برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود بر ضرورت قدردانی زن و شوهر از یکدیگر تاکید و اظهار کرد: اگر زوجین از یکدیگر در خانواده قدردانی کنند، این تشکر و تقدیر تاثیر روانی عمیقی بر روح و روان آن ها خواهد گذاشت.

 قاسمی افزود: به فرموده امام صادق (ع) کسانی که در برابر احسان و نیکی به خود از احسان کنندگان تقدیر و تشکر نمی کنند مورد لعنت قرار می گیرند چرا که در این صورت آن ها دیگر به کسی احسان نخواهند کرد.

امام جمعه بادرود  با تقدیر از فعالیت چندین ساله حجت الاسلام تقوی در مقام رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، انتصاب حجت الاسلام حاج علی اکبری به این سمت توسط رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه مسئولان با شورای سیاست گذاری، راه گذشته همچنان ادامه یابد و تریبون فرهنگی نماز جمعه نیز روز به روز تقویت شود تا همچنان بتوان در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب خوش به درخشد.

خطیب جمعه بادرود با تشکر از حضور ملت ایران و به خصوص مردم منطقه در راهپیمایی علیه فتنه گران در روزهای اخیر، تصریح کرد: آنچه این صحنه های کم نظیر رقم زد حاکی از آن بود که مردم به دشمنان خود نشان دادند همچنان نظام و انقلاب را حتی بیشتر از جان خود دوست دارند.

وی با تاکید بر این که ملت ایران با حضور در  صحنه صدای آمریکا و اسراییل را به عنوان صدای بیگانه خفه کردند، ادامه داد: اصل اعتراض به مسائل اقتصادی و معیشتی به حق بود، اما این اعتراض ها باید با مجوز همراه شود تا حق و حقوق کسی در این میان پایمال نشود.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه دولت باید صدای معترضان به عدم تحقق وعده ها را بشنود، گفت: دشمنان نظام و انقلاب که رد پای آمریکا، اسرائیل، بعثی ها و منافقان در این جبهه مشهود است تلاش کردند تا به نام ملت، به ملت ایران خیانت کنند و برای همین با شعار "نه به گرانی" به میدان آمدند و بعد شعارهای ساختار شکن سرداده و به بیت المال ضربه زدند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم قم اشاره کرد و افزود: به فرموده معظم له همه‌ حرکاتی که دشمن در این ۴۰ سال در مقابل ما انجام داده، با شکست روبه رو شده است.

امام جمعه بادرود تاکید کرد: اگر همه مسئولان با اتحاد و انسجام مطالبات اقتصادی مردم و کسانی را که خط خود را در فتنه اخیر از خط آشوبگران و ضدانقلاب ها جدا کرده اند، برآورده ساخته و به نوعی با دفاع مالی و تحقق اقتصاد مقاومتی، ضعف ها را برطرف کنند آمریکا و نوچه های مرتجع آن هیچ غلطی را نمی توانند، بکنند.

وی ۲۶ دی ماه سالروز پایان حکومت استبداد شاهنشاهی را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: مردم ایران در سال ۵۷ به نظام شاهنشاهی نه گفتند و زمینه را برای استقرار حکومت و احکام الهی در کشور فراهم ساختند و امروزه عده ای بی خرد و بی عقل با خیال باطل خود می خواهند بعد از ۴۰ سال، حکومتی را که همچنان منفور مردم است را به این سرزمین بازگردانند.

کد خبر 334446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.