دهه فجر یک مقطع برجسته در تاریخ ایران است

کاشان - فرماندار ویژه کاشان، گفت: دهه فجر یک مقطع برجسته در تاریخ و حوزه تمدنی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان؛ حمیدرضا مومنیان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر، انقلاب اسلامی را یکی از مهترین افتخارات در تاریخ پس از اسلام برشمرد و اظهار کرد: ابتکارات و آینده نگری‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) بر حفظ انقلاب انجام داده در حد اعجاز است و در این ایام باید به دنبال تاکید بر آرمان ها و اهداف انقلاب باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به دلیل برخورداری از اصولی استوار، محکم و متفاوت از سایر انقلاب‌های دوران معاصر از جمله خواست مردم برای اجرای احکام اسلامی، با قدرت تثبیت شد و تمامی تهدیدها و تحمیل جنگ برای فروپاشی این انقلاب نقش بر آب شد.

معاون استاندار اصفهان از پایه‌های اصلی برنامه‌های دهه فجر را مردمی بودن دانست و افزود: نقش اصلی و موثر در همه برنامه‌ها را مردم دارند و این مراسم همیشه محور وحدت و حرکت متعالی جامعه، نظام و انقلاب بوده است و باید برای همیشه به عنوان محور وحدت و همبستگی حفظ شود و ما مسئولان موظف هستیم برای پیگیری و تحقق این مراسم برنامه ارایه کنیم.

فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در کاشان گفت: آنچه در حوادث اخیر اتفاق افتاد، بسیار تلخ بود هر چند از قبل توسط کانال‌ها فراخوان‌هایی برای تجمعات می‌زدند و همه نیز رصد شده و اقدامات لازم پیش‌بینی شد.

مومنیان با اشاره به برگزاری بیش از شش جلسه شورای تامین در هفته اخیر خاطرنشان کرد: با بررسی حوادث اخیر می‌توان به چهار وجه مختلف رسید که ابتدا مطالبات مردم است و در همه دولت‌ها بوده و به حق است و در همه کشورها می‌توان مشاهده کرد و هنر مسئولان مدیریت این مطالبات در وجه پاسخگویی، اطلاع رسانی دقیق، برنامه‌ریزی، کار علمی و کارشناسی است.

رییس شورای تامین شهرستان کاشان یکی دیگر از چهار وجه مختلف حوادث اخیر را نقش معاندان نظام به ویژه حمایت رسمی دولت آمریکا، اسراییل، گروهک منافقان و سلطنت طلبان از اغتشاشگران و سوء استفاده آنها از این خواسته‌های به حق مردم دانست.

مومنیان، وجه دیگر را افرادی برشمرد که هم از دید جامعه افتاده و هم خود را از دولت جدا می‌کنند و برای مطامع سیاسی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند در حالی که دولت مظهر تجلی نظام در عرصه تامین معیشت و زندگی مردم است و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید از همه دولت‌ها حمایت کرد.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم کاشان در راهپیمایی دهم دی ماه، افزود: راهپیمایی مردم پیام‌های مختلفی در بر داشت، از جمله اینکه تمامی اقشار جامعه، احزاب، گروه‌ها، هیئتی‌ها و مردم درک و هوشمندی خود را نسبت به این وقایع نشان دادند.

کد خبر 334383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.