کرانچار: کلیدی‌ترین بازیکن خود را در دربی نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: علی کریمی کلیدی‌ترین بازیکن سپاهان را در بازی فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما این بهترین فرصت برای ادون حسنی است تا توانایی‌های خود را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری شصت و دومین دربی فوتبال اصفهان، اظهار کرد: برای ذوب‌آهن و امیر قلعه‌نویی احترام زیادی قایل هستم چون قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر پس از حرفه‌ای شدن لیگ ایران است و هر جا بوده، عملکرد مثبتی داشته است. او همیشه تیم‌های پایین جدولی را ارتقا داده و بالا کشیده و تیم‌های بالای جدولی را هم قهرمان کرده است.

وی افزود: علی کریمی کلیدی‌ترین بازیکن سپاهان را در بازی فردا به دلیل مصدومیت و خونریزی در ناحیه عضله پشت پای چپ در اختیار نداریم و امیدوارم با روندی که در کمپ تیم ملی پشت سر می‌گذارد هرچه زودتر به ما ملحق شود، اما این بهترین فرصت برای ادون حسنی است تا توانایی‌های خود را نشان دهد.

کرانچار در مورد مصدومیت‌های متعدد رافائل و اینکه آیا نمی‌توان این بازیکن را از لیست سپاهان کنار گذاشت، گفت: قطعاً مصدومیت اخیر او که عفونت چشم بود باعث شد این بازیکن فاصله زیادی از ترکیب تیم بگیرد و در مسابقاتی هم که او را بازی دادیم نتوانست خودش را به ما ثابت کند، اما ادون حسنی می‌تواند جایگزین خوبی برای او باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود رافائل خواهان دریافت تمام مبلغ قرارداد خود است، ادامه داد: در مورد قرارداد باید او و باشگاه به توافق برسند، اما با اینکه می‌گویید از لیست خارج شود موافقم.

وی در مورد تقابل رشید مظاهری و ابراهیم عالمه، دروازه‌بان‌های ملی‌پوش دو تیم در بازی فردا اضافه کرد: در سپاهان موفق شدیم یک دروازه‌بان با کیفیت جذب کنیم و عملکرد او را در سه بازی اخیر دیدیم. دفاع سپاهان هم خوب شده و این به دروازه‌بان تیم فرصت می‌دهد با تمرکز بیشتری بازی کند. شاید در بازی فردا گل‌هایی رد و بدل شود که مقصر آنها دروازه‌بان‌ها نباشند.

کرانچار در پاسخ به سوالی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: اگر شرایط لازم در ورزشگاه‌ها فراهم شود چرا بانوان نباید به ورزشگاه بیایند؟ آنها شانه به شانه مردان کار و ورزش می‌کنند واگر شرایط مهیا شود و مزاحمتی برای آنها نباشد، خوب است که آنها هم به ورزشگاه بیایند. مسئولان برگزاری مسابقات باید دلیل بیاورند که چرا اجازه نمی‌دهند بانوان تماشاگر هم به ورزشگاه بروند.

کد خبر 334374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.