نمایشی با موضوع "آب" برای کودکان

نمایش "فسقلی و دوستان زبل در جستجوی آب" به نویسندگی و کارگردانی بهروز لطفی از ۲۱ تا ۳۰ دی ماه در هنرستان هنرهای زیبا روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "فسقلی و دوستان زبل در جستجوی آب" نمایشی است که گروه هنری "پیام" به سرپرستی فرهاد رحمتی، اجرای آن را از ۲۱ دی ماه در هنرستان هنرهای زیبا آغاز می‌کند و بهروز لطفی، نویسنده و کارگردان این نمایش در کنار میثم صالحی، محسن داوودآبادی و مریم امینی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان نمایش، روایتگر زندگی "حسنی"، پسر بچۀ کوچکی است که با سهل‌انگاری باعث قطع شدن آب تمام دنیا می‌شود. او برای جبران اشتباهش با کمک فسقلی، عروسک خود، راهی قلۀ قاف می‌شود و در این مسیر با شخصیت‌هایی مثل آقای گل‌فروش و پهلوان‌پنبه آشنا می‌شود و همه با هم راهی قلۀ قاف می‌شوند.

غلام‌عباس نوروزی شاعر شعرهایی است که در این نمایش شاد و موزیکال خوانده می‌شود و بهنود خطیب زاده آهنگسازی و زهرا سروش، طراحی صحنۀ آن را بر عهده دارند.

علاقمندان برای دیدن "فسقلی و دوستان زبل در جستجوی آب" می‌توانند از ۲۱ تا ۳۰ دی ماه هر روز صبح‌ در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ و عصر، در سانس ۱۷:۳۰ به سالن غدیر هنرستان هنرهای زیبا واقع در خیابان مطهری مراجعه کنند.

کد خبر 334359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.