شبی با "شهرداد روحانی" در اصفهان

تالار رودکی اصفهان ۲۲ دی ماه امسال میزبان اجرای کنسرت رسیتال پیانو به نوازندگی شهرداد روحانی، رهبر ارکستر سمفونیک تهران است.

تهیه‌کنندۀ کنسرت شهرداد روحانی در اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کنسرت رسیتال پیانوی شهرداد روحانی سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار در سالن مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان برگزار شد و این بار تصمیم گرفتیم تا در سالن بزرگتری میزبان اجرای موسیقی توسط این استاد باشیم.

رضا فروزنده ادامه داد: استاد روحانی هم اکنون مشغول برگزاری تورهای خارج از کشور است و پس از بازگشت به ایران و اجرای کنسرت در اصفهان، کنسرت ارکستر سمفونیک را در تهران برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به قطعاتی که در این کنسرت نواخته می‌شود، گفت: کنسرت رسیتال پیانو محدود به تک‌نوازی پیانو نیست و در آن ضمن نواختن قطعاتی مثل "رقص بهار" و ... توسط این موسیقیدان برجسته، شاهد همنوازی سازهای کوبه‌ای دف، تنبک و کاخون که توسط آرش اسلامی نواخته می‌شود نیز خواهیم بود.

فروزنده خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در کنسرت رسیتال پیانو شهرداد روحانی می‌توانند با تهیۀ بلیت از سایت رسا کنسرت، _جمعه_ ۲۲ دی ماه رأس ساعت ۲۰ به تالار رودکی اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 334225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.